Sano se niille jotka niin tekee äläkä mulleEihän sitä saa vaginaan laittaa
No ohan se, sellanen väärin ymmärretty vänkyrä
No eikö se oo sama sitten kumpaan sen panee?no ei tod mitään oliiviöljyä Pilluun vaan Mu**uun.
no jos nuo on vaihtoehdot niin kai se on samaNo eikö se oo sama sitten kumpaan sen panee?
Aattele mikä hetki...kerrankin me molemmat tajutaan, että sää oot vääräs ja mää oikeessa...yleensä ollut aika yksin tämän oivalluksen kanssa.no jos nuo on vaihtoehdot niin kai se on sama
ei varsinaisesti nolota, oon jo tottunu siihen että jään naisten kanssa toiseksi tingassaAattele mikä hetki...kerrankin me molemmat tajutaan, että sää oot vääräs ja mää oikeessa...yleensä ollut aika yksin tämän oivalluksen kanssa.
Nolottaako?
Surullistaei varsinaisesti molota, oon jo tottunu siihen että jään ilman.
Sori mut oli pakko...Mulla on muuten
kreikkalaisilta pullotettua, käytettyä pinpu-oliiviöljyä. Käytän letunpaistoon. Parasta on extra virgin -oliiviöljy.
siihen on saanu tottuaSurullista
Nii. palstailaiset kuitenki hokee liukkarirituaaleissaan latinaa ”tämän pistän pimppuun...tällä paistan letut...tämän veivaan taikinaan"
No mutta Echo, kuissää nyssillee ja tällee sekä tollee?Sori mut oli pakko...
Emmää tiärä...paree mennä nukkumaan kun jutut on ku Hymy-lehden toimitussihteerillä.No mutta Echo, kuissää nyssillee ja tällee sekä tollee?
Nii, sennii ihana pervoEmmää tiärä...paree mennä nukkumaan kun jutut on ku Hymy-lehden toimitussihteerillä.
niin oottekiNii, me ollaan Echo, sää ja mää, sillai ihania pervoja
Mokoma mössöniin ootteki
"Tosiritari ratsastaa säässä kuin säässä"ppp:kin on tänään korvaantunut puolukkapäivillä
Ei oo muakaan koskaan menkat estäny seksiä harrastamasta, eikä oo muitakaan haitannu."Tosiritari ratsastaa säässä kuin säässä"
Sanoi yksi neito mulle pienenä vinkkinä hillopäivänään
Ekko sun ronklaukset on kyllä niin mahottoman huonoja.Emmää tiärä...paree mennä nukkumaan kun jutut on ku Hymy-lehden toimitussihteerillä.
Huomenta mukavia synttäreitä sinne.Huomenta! Täällä on synttärimeininkejä, vielä pitäis väännellä kakkua sun muuta kun en vaan jaksanu eilen muuta ku pohjan tehtailla... No tosin siivottiin yms ja saunottiin et eipä sitä ihan hirveesti olis ehtinykkään. Onneks on vaan anoppi tulossa niin ei ny niin isosti tartte panostaa