tässä mitään piiskaa tarvita vaan Ruoskaa.
tässä mitään piiskaa tarvita vaan Ruoskaa.
ppp:kin on tänään korvaantunut puolukkapäivillä
Mulla koskenut päähän ja alaselkään koko päivän siihen malliin, että täälläkin alkaa kohta menkat.
kohtalotoveriMulla koskenut päähän ja alaselkään koko päivän siihen malliin, että täälläkin alkaa kohta menkat.
eli olisit helmikuun ensimmäisellä viikolla suohollaanKalenterin mukaan mulla alkaa 23. pvä.
OliOliko fiksua huijata meitä?
ei ne oikeesti menneet lankaan eli epäonnistuit surkeesti
Tsemppiä naisten kirouksen kanssa, itsellä juur ohi ja voi kiesus että olivatkin taas ärsyttävät! Välillä menee ihan puoli huomaamatta mutta nyt oli hormoonit ihan keturallaanMulla koskenut päähän ja alaselkään koko päivän siihen malliin, että täälläkin alkaa kohta menkat.
....mä saatoin ihan vähän mennäkkin.... kun siis vasta tulin enkä lukenu juttuja ajatuksella..ehkäei ne oikeesti menneet lankaan eli epäonnistuit surkeesti
myönnä pois
KiitosKaikki meni hienosti lankaan eli onnistuit upeasti
Nostan hattua
kysy ensin ruutikselta, sehän muuntelee toisten tekstejäOliko fiksua huijata meitä?
joo, se on e7 joka kronklaakysy ensin ruutikselta, sehän ei muuntele toisten tekstejä
Ruutiksen muokkaus ei ole ollut ilkeää. Joku harmaa on muokannut viestejä ilkeästi.kysy ensin ruutikselta, sehän muuntelee toisten tekstejä
Välillä teidän kaikkien muokkaukset on todella il keitä. Mutta hyvä jos kestätte moisen.Ruutiksen muokkaus ei ole ollut ilkä. Joku harmaa on muokannut viestejä ilsti.
jos otat aluks suihin niin kiinni vetiRuutiksen muokkaukset kiihottaa mua, kumpa pääsisin räähistämään sen alle
ne kestää joilla on kipenettäkään hjuumorintajuaVälillä teidän kaikkien muokkaukset on todella il keitä. Mutta hyvä jos kestätte moisen.
.**tuttaa nää ketjun menkkamuijat
Kipeä huumorintajune kestää joilla on kipenettäkään hjuumorintajua
Se joka kokee viestin ilkeäksi, voi sanoa siitä kirjoittajalle.Välillä teidän kaikkien muokkaukset on todella il keitä. Mutta hyvä jos kestätte moisen.
jos otat aluks suihin niin kiinni veti