mekko on vaan niin pirun ranttu, ei sille kelpaa muut ko aivan huippu panomiehetMissä ihmeessä sinä asut. Onko paikkakunnalla pelkkiä eunukkeja?
mekko on vaan niin pirun ranttu, ei sille kelpaa muut ko aivan huippu panomiehetMissä ihmeessä sinä asut. Onko paikkakunnalla pelkkiä eunukkeja?
Pk-seudulla. En välitä yhdenillan jutuista.Missä ihmeessä sinä asut. Onko paikkakunnalla pelkkiä eunukkeja?
eiiihhOn hylännyt meiät
Herrasmies!en ole kieltämässä ulkonäön arvostelua, sanoin vaan että se ei kuulu mun tapoihin
Kyllä tuohon ikään jo tietää millä maksimoidaan saaminen.Herrasmies!
Kyllä tuohon ikään jo tietää millä maksimoidaan saaminen.
Kuinka niin muka muu tekeminen on meitä tärkeämpää?Ollut muuta tekemistä.
Mä olen koko ajan aatellut, että tänään on lauantai, joten wuhuu laavantaelle!!!PERJANTAIIII!!!
Eli normaali päivä muiden joukossa. Hei vaan inspiroivasti täältä perähikiältä.
Tänään saattais ottaa jopa yhden energiajuoman!!!Mä olen koko ajan aatellut, että tänään on lauantai, joten wuhuu laavantaelle!!!
Kuinka niin muka muu tekeminen on meitä tärkeämpää?
sait juuri ylipuhuttuaTänään saattais ottaa jopa yhden kolmen tolpan energiajuoman!!!
niimpäOn herkku niinkuin minäkin.
Kutsuit serkuksi,siksi poisto
Höh
Mun viesti on poistettu missä sanon ellua herkuksi.
Ketä se haittaa? Ellu on herkku.Kutsuit serkuksi,siksi poisto
Kenelle ja missä?Miksi yp ei tee tuolle harmaalle ex mustalle jo jotain?Kaikki tietää kumminki kuka se on.
Todists se kuva kehiinKetä se haittaa? Ellu on herkku.
Eikä ole etkä ole sinäkään.Ketä se haittaa? Ellu on herkku.
En laita hänen kuvaa nettiin.Todists se kuva kehiin
ei vaan ruutiukkeli vääristeli toisten tekstejäKutsuit serkuksi,siksi poisto
onko se se p?Miksi yp ei tee tuolle harmaalle ex mustalle jo jotain?Kaikki tietää kumminki kuka se on.