En....vieläSyötkö sä niitä?
En....vieläSyötkö sä niitä?
H niinkuin HarmaaMikä vanha h?
Ai joku houmou?
Apua tolle en kyllä nauranut!!!(Sori tuli vaan traumaattinen takauma lapsuudesta: joku kaveri sanoi tyyliin että "sit Echo kun sulla on se 100-osainen barbi-kokoelma nii sit leikitään!")
That was the point...Linnuilla on kloaakki.
ei ole vanha h, sisäpiiritietoMikä vanha h?
Kiitos tästäkin. Alko tehdä mieli kookosmuffineja...Mää rrrrakastan kookosta, myös shamppoossa, saippuassa ja hajuvesissä
Jee mikä ilo ja onnen päivä, nyt vaan muna jäykkänä kohti uusia seikkailuja!Alastonsuomi toimii taas
On. Kaikki on joskus harmaana aloittanut. Osa hilluu niin edelleenei ole vanha h, sisäpiiritieto
Niin mutta sitä meinasin etten muista hoolla alkavaa nimimerkkiä.ei ole vanha h, sisäpiiritieto
Vitttut sulla mitään sisäpiiritietoa oleei ole vanha h, sisäpiiritieto
Niin kun hooo tarkoittaaa harmaata.Niin mutta sitä meinasin etten muista hoolla alkavaa nimimerkkiä.
Eiku nii nii, perhanaH niinkuin Harmaa
Ostaisin vokaalin ooooo
Alastonsuomi on jotenkin säälittävä mesta. Ei oikein iske minuunJee mikä ilo ja onnen päivä, nyt vaan muna jäykkänä mulle kuvia!
Eiku niin se on toi mesta, mä luulin että se olis joku eroottisia tarinoita sisältävä paikkaAlastonsuomi on jotenkin säälittävä mesta. Ei oikein iske minuun
yxäri jos mikä on just sitäVit-t-t-ut sulla mitään sisäpiiritietoa ole
Mun liskollakin oli sellainen ennen kuin paskosi suolensa pellolle. Tosin lekuri sujautti sen näppärästi takaisin sisäänLinnuilla on kloaakki.
Yritin ettiä sun ja mekon kuvia sieltä. Löysin vain echon sieltäEiku niin se on toi mesta, mä luulin että se olis joku eroottisia tarinoita sisältävä paikka
Hetkinen mutta mistäs sä tunnet kyseisen paikan?
Jee mikä ilo ja onnen päivä, nyt vaan muna jäykkänä kohti uusia seikkailuja!
Echo on niin ihanaYritin ettiä sun ja mekon kuvia sieltä. Löysin vain echon sieltä leipomasta miehelleen pullaa, kookospullaa
Alastonsuomi on jotenkin säälittävä mesta. Ei oikein iske minuun
Eiks se ole kaikilla mielessä?Sulla on vain mun muna mielessä
Alastonsuomihan on nerokas, jos on suomalainen ja tykkää näkyä tai etsii tietynlaista seuraa.Mikä iskee?
Nyt vähän jännittää
Suonenveto sinne vasempaan lahkeeseen?Mikä iskee?
Nyt vähän jännittää
En voi väittää vastaan vaikka haluaisinkinEcho on niin ihana
Ei ole responsiivinen... Siksi ei iskeAlastonsuomihan on nerokas, jos on suomalainen ja tykkää näkyä tai etsii tietynlaista seuraa.