on me nähty miten ne sotamaalaukset tehdään, ainaski ite oon seurannu toimitusta silmä kovana ollessamme semmosessa reissussa että on ollu hotellihuone varattunaJatkan vielä, että eihän sotamaalauksen salaisuuksia nyt miehille näytetä.
on me nähty miten ne sotamaalaukset tehdään, ainaski ite oon seurannu toimitusta silmä kovana ollessamme semmosessa reissussa että on ollu hotellihuone varattunaJatkan vielä, että eihän sotamaalauksen salaisuuksia nyt miehille näytetä.
mmmuis-kiss kuselle ja paskalle lattialla ja seinillä ja varsinkin käsissä kun ruokaillaanSiitä tiedä sitten, kumminkin se kusi siellä laarien vieressä lattialla ole mikään ihastuttava asia.
Vai niin.
Ei se nyt niin eroottinen näky ooon me nähty miten ne sotamaalaukset tehdään, ainaski ite oon seurannu toimitusta muna kovana ollessamme semmosessa reissussa että on ollu hotellihuone varattuna
Oha se viehättävä näky kun nainen laittautuu ja vielä ihan sun takias.Ei se nyt niin eroottinen näky oo
Ruotsalaiset ovat miesten miehiä, me raukat suomalaiset vain perää antamattomia.kaksi paskassa kieriskelevää ja viihtyvää köyhää
TURN OFF
menenkin Ruotsiin missä ei vielä ole sottamamuja
Naisilla on enemmän paperia ja roskaa pitkin poikin, miehillä eritteitäAinakin ravintola-alalla työskennelleet tuttavat on sanoneet, että naisten vessat on huomattavasti karmeammassa kunnossa yleensä olleet kuin miesten.
Siitä tiedä sitten, kumminkin se kusi siellä laarien vieressä lattialla ole mikään ihastuttava asia.
Jollei halua siitä tippaa pöksyihin niin varmastikkinPitääkö munanpää kuivata paperilla?
Jollei halua siitä tippaa pöksyihin niin varmastikkin
jooPitääkö munanpää kuivata verhoihin?
Toi on muuten ihan helkkarin ärsyttävää, etenkin ku vikkelään vastaa eikä kiinnitä huomiota et pohjalla on joku edellinen roikkumassa mikä pitäs pyyhkästä pois.Ketjut haluaa tallentaa väkisin sinun tekstin, vaikka pyyhkisit pois ilman postausta, kun palaat ketjuun se sama teksti taas hyppii boksiin valmiiksi.
ruutis ja alakooma olis just tuollaisiaellei sit näe sitä vaivaa että vaan valuttaa vettä
Asiasta toiseen, rupesin miettimään mistä sun nimimerkki tulee?Ruotsalaiset ovat miesten miehiä, me raukat suomalaiset vain perää antamattomia.
veikkaan että ette saaKotona.
Pare ottaa yksi olut ettei vaan pääse matkakuume kimppuun.
Mitäs muuten veikkaatte? Saadaanko me lainkaan oikeaa talvea tän kevätpuolen aikana tänne eteläisempään suomeen?
Asiasta toiseen, rupesin miettimään mistä sun nimimerkki tulee?
Mulle tulee mieleen joku reumalääke tai amalgaamipaikka hampaissa, sori...
veikkaan että ette saa
joo, mä kuivaan usein myös pöytäliinaan ja vaimon esiliinaan
En usko että saadaan...Mitäs muuten veikkaatte? Saadaanko me lainkaan oikeaa talvea tän kevätpuolen aikana tänne eteläisempään suomeen?
Njaa, voi olla.eikö Algoma oo jonkinlainen alue jossain elikäs tässä tapauksessa Kanadassa?
(Vähän niinko Georgia mikä mun mielestä on jenkeissä mut oikeasti jossain venäjän suunnilla)