en ainaskaan sen aukiollessa ilikiä mennä sinne panemaan
en ainaskaan sen aukiollessa ilikiä mennä sinne panemaan
Eiks se sanota subilla, ei subissano äläpä, just ton säätämisen takia mää käyn aina panemassa makkarani sämpylän väliin subissa
Puhuikin dom&subista.Eiks se sanota subilla, ei subissa
empä tiiä, sano sinäEnks mää anna helpoiten subilla, ei subissa
Sillä laillaei siitä kulmasta nää että kumpaan rappuun on menossa, naisen pitää ohjata tai muuten käy niinkun mulle usein käy, että vetäsen ronskisti vaan kuivana kakkoseen ja loppuhetket meneekin ujeltaessa kuin susilauma kun tappiin sattuu niin pirusti
Ei ole mikään syy pestä käsiä. Koita keksiä parempi veruke käsien pesuun.
No, jos treffit on kiinni käsien pesusta niin kyllä minä sitten pesen käteni hyvin milelläni.
Unohda ne treffikutsut, SIKA!
kuka hullu pesee kädet jos menee treffeille, niillähän on tarkoituksena työntää vähintäänkin se käsi kusiseen römpsäänNo, jos treffit on kiinni käsien pesusta niin kyllä minä sitten pesen käteni hyvin milelläni.
Ei autaNo, jos treffit on kiinni käsien pesusta niin kyllä minä sitten pesen käteni hyvin milelläni.
treffisi alkaa ja syötte rapujakuka hullu pesee kädet jos menee treffeille, niillähän on tarkoituksena työntää vähintäänkin se käsi kusiseen römpsään
No voi pillu. En tule ja paremmin sanoEi auta
Siivottomuutesi paljastui jo, enkä pysty elämään sun kanssa, tunnen haisevan vehkeesi hajun käsissäs jo nyt
ravut on helvetin tyyriitä, en kai minä niin hullu ole että syöttäsin semmosia epävarmalle panolletreffisi alkaa ja syötte rapuja
sinun syödessä niitten punainen väri muuttuu pskallkuorutetun ruskeaksi
kaksi paskassa kieriskelevää ja viihtyvää köyhääravut on helvetin tyyriitä, en kai minä niin hullu ole että syöttäsin semmosia epävarmalle panolle
heippådeikaksi paskassa kieriskelevää ja viihtyvää köyhää
TURN OFF
menenkin Ruotsiin missä ei vielä ole sottamamuja
No samettia. Siis mahassa samettinen tunne. Sitä tunnetta ei tuu ärjytulisen ja -rasvaisen kepapin jälkeen.
hyvää lomaa, oot ansainnu sen!Jihuuuu, viimein!
Vai niin.Hyvä että ei tule, vihaan samettia. Viha on ehkä liian voimakas sana tähän, mutta sanotaan, että en tykkää, öh tuo tykkää on taas ehkä vähän tyttömäinen sana suuhuni, sanon siis etten pidä sameetista.
Niino mun mielestä miehet sais rellestää vessoissaan entiseen tapaan, kuskoot vaikka seinille ja pistäkööt helikopterikilpailut siellä - kunhan mun ei tartte vierailla niissä vessoissa.unisex vessat on siinä mielessä ihan /ceestä että niissä asioituaan on pakko pestä kädet
ymmärrän ja jos olisin nainen niin olisin tismalleen samaa mieltäNiino mun mielestä miehet sais rellestää vessoissaan entiseen tapaan, kuskoot vaikka seinille ja pistäkööt helikopterikilpailut siellä - kunhan mun ei tartte vierailla niissä vessoissa.
Samoin kukaan turjake ei saa katella vieressä kun mä katson että onko silmämeikki siisti vielä tms.
Jatkan vielä, että eihän sotamaalauksen salaisuuksia nyt miehille näytetä.ymmärrän ja jos olisin nainen niin olisin tismalleen samaa mieltä
So-so. Eipäs yleistetäNiino mun mielestä miehet sais rellestää vessoissaan entiseen tapaan, kuskoot vaikka seinille ja pistäkööt helikopterikilpailut siellä - kunhan mun ei tartte vierailla niissä vessoissa.
Samoin kukaan turjake ei saa katella vieressä kun mä katson että onko silmämeikki siisti vielä tms.