Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
unisex vessat on siinä mielessä ihan /ceestä että niissä asioituaan on pakko pestä kädet
Niino mun mielestä miehet sais rellestää vessoissaan entiseen tapaan, kuskoot vaikka seinille ja pistäkööt helikopterikilpailut siellä - kunhan mun ei tartte vierailla niissä vessoissa.

Samoin kukaan turjake ei saa katella vieressä kun mä katson että onko silmämeikki siisti vielä tms.

• Tykkää
Reactions: m.e.k. ja ruuttis
Niino mun mielestä miehet sais rellestää vessoissaan entiseen tapaan, kuskoot vaikka seinille ja pistäkööt helikopterikilpailut siellä - kunhan mun ei tartte vierailla niissä vessoissa.

Samoin kukaan turjake ei saa katella vieressä kun mä katson että onko silmämeikki siisti vielä tms.
ymmärrän ja jos olisin nainen niin olisin tismalleen samaa mieltä

• Tykkää
Reactions: Echo
vierailija

So-so. Eipäs yleistetä:cautious:

Kun täällä on muutama luolamiehen tasolle hygieniassa jäänyt sottapytty, jotka vielä raukat elvisteleekin sillä, niin ei suinkaan kaikki miehet ole sitä :rolleyes:

Ainakin ravintola-alalla työskennelleet tuttavat on sanoneet, että naisten vessat on huomattavasti karmeammassa kunnossa yleensä olleet kuin miesten.

Siitä tiedä sitten, kumminkin se kusi siellä laarien vieressä lattialla ole mikään ihastuttava asia.

• Tykkää
Reactions: Elena777

Yhteistyössä