vierailija
ukolla ei seisonut tajuttomana ollessaan mutta kun heräsi niin johan pomppasOho
*Jää jännityksellä odottamaan seuraavaa jaksoa*
seurasi kiihkeä yö jonka aikana meni melaa mekkoon ihan urakalla
ukolla ei seisonut tajuttomana ollessaan mutta kun heräsi niin johan pomppasOho
*Jää jännityksellä odottamaan seuraavaa jaksoa*
No ois tuon nyt uskaltanut kertoa nimimerkkinsäkin takaaukolla ei seisonut tajuttomana ollessaan mutta kun heräsi niin johan pomppas
seurasi kiihkeä yö jonka aikana meni melaa mekkoon ihan urakalla
oho, olin vahingossa harmaanaNo ois tuon nyt uskaltanut kertoa nimimerkkinsäkin takaa
toop-ese on tietty!
Kait siellä kuuluu olla pimeää ja jokseenkin märkää.Ei muuten jaksais enää yhtään. Pimeää ja märkää. Perseestä!
Kaksi päivää.Ja enää yksi päivä. Sit alkaa "kesäloma".
Lontoo on tilastojen mukaan yhtä sateinen kuin Helsinki.En ole koskaan käynyt, mutta siellä sataa silti...aina.
Eli ei tartte maksaa lippuja matkustaakseen Lontooseen, senkun käy HelsingissäLontoo on tilastojen mukaan yhtä sateinen kuin Helsinki.
Ja jos haluat matkustaa Irakiin niin käy Malmössä. Kätevää!Eli ei tartte maksaa lippuja matkustaakseen Lontooseen, senkun käy Helsingissä
Kaalilaatikko on ruoka, kaali ja laatikko erikseen on jotain ihan muuta.Kaali laatikkoa vois tehdä tai keittoa. Taidan jättää siirapin pois niin tulee parempia. Kääryleitäkin vois tehdä mutta oon laiska niin en jaksa. Tai no oikeastaan olen niin laiska etten jaksa tehdä edes sitä laatikkoa tai keittoa, vaan teetään sen tyttöystävällä
17 jiarJa ikää oli...?
JepEli ei tartte maksaa lippuja matkustaakseen Lontooseen, senkun käy Helsingissä
Sinne sitten mennään molemmat ens kesänä, pinput paljaana juoksentelemaan sateeseen
Mennään vaan. Mulla on uusi mekko. Paitsi mekon pituus ei ole pitkä.Sinne sitten mennään molemmat ens kesänä, pinput paljaana juoksentelemaan sateeseen
Hirveä sana. Onks se jotain kaksplussalaisten omaa slangia?Sinne sitten mennään molemmat ens kesänä, pinput paljaana juoksentelemaan sateeseen
Sittenhän sää voit vilautella PINPPUAS ihan kirjaimellisestiMennään vaan. Mulla on uusi mekko. Paitsi mekon pituus ei ole pitkä.
Mulla on ns. takapillu. Ei näy kun seison normaalisti.Sittenhän sää voit vilautella PINPPUAS ihan kirjaimellisesti
Ei kun se on sievempi sana pillusta.Hirveä sana. Onks se jotain kaksplussalaisten omaa slangia?