JooIhan kuin asuis jossain Iso Britaniassa, siellähän sataa kanssa melkein aina
JooIhan kuin asuis jossain Iso Britaniassa, siellähän sataa kanssa melkein aina
Mä olen kerran ollut kesällä. Ei satanut ollenkaan.Mä oon muuten ollut pari kertaa Lontoossa ja tasan yhtenä päivänä satoi.
Olet tussukkkaPäivää mussukoille.
Mä oon muuten ollut pari kertaa Lontoossa ja tasan yhtenä päivänä satoi.
En ole koskaan käynyt, mutta siellä sataa silti...aina.Mä olen kerran ollut kesällä. Ei satanut ollenkaan.
Eikä sada.En ole koskaan käynyt, mutta siellä sataa silti...aina.
Lontoossa vallitsee lauhkea ilmasto. Kesät ovat lämpimiä mutta harvoin kuumia, ja talvet ovat harvoin todella kylmiä. Sademäärä on kohtalaisen alhainen koko vuoden.[24] Kesän lämpötilat ylittävät harvoin 33 °C, tosin korkeat lämpötilat ovat viime aikoina yleistyneet. Korkein Lontoossa mitattu lämpötila on 37,9 °C, joka mitattiin Heathrow’n lentoasemalla vuonna 2003.[25] Rankat lumisateet ovat myös erittäin harvinaisia. Viime vuosina lunta on yleensä tullut pari kertaa talvessa ja harvemmin yli 25 mm. Lontoon vuotuinen sademäärä 600 mm on pienempi kuin esimerkiksi Roomassa tai Sydneyssä.En ole koskaan käynyt, mutta siellä sataa silti...aina.
Shh...sovitaan että sataa...Eikä sada.
Höh, jostain luin joskus että siellä sataa n. 100 päivää vuodestaLontoossa vallitsee lauhkea ilmasto. Kesät ovat lämpimiä mutta harvoin kuumia, ja talvet ovat harvoin todella kylmiä. Sademäärä on kohtalaisen alhainen koko vuoden.[24] Kesän lämpötilat ylittävät harvoin 33 °C, tosin korkeat lämpötilat ovat viime aikoina yleistyneet. Korkein Lontoossa mitattu lämpötila on 37,9 °C, joka mitattiin Heathrow’n lentoasemalla vuonna 2003.[25] Rankat lumisateet ovat myös erittäin harvinaisia. Viime vuosina lunta on yleensä tullut pari kertaa talvessa ja harvemmin yli 25 mm. Lontoon vuotuinen sademäärä 600 mm on pienempi kuin esimerkiksi Roomassa tai Sydneyssä.
Shh...sovitaan että sataa...
Höh, jostain luin joskus että siellä sataa n. 100 päivää vuodesta
Oli helle heinäkuussa.En ole koskaan käynyt, mutta siellä sataa silti...aina.
uuhOli helle heinäkuussa ja mulla oli hyvin antava hellemekko päällä.
Niin?Oli helle heinäkuussa ja minä juoksentelin pinppi paljaana hellemekossa pitkin Lontoon katuja...
lopettakaa typerät ja kielletyt tekstivääristelynneNiin?
Miten tää tarina jatkuu?
Shoppailin ja kävin mäkissä syömässä.Niin?
Miten tää tarina jatkuu?
se on tietty!jatkakaa hassunhauskoja tekstivääristelyjänne eli ns. kronklauksia
jonka jälkeen menimme miehen varaamaan sviittiin Lontoon hienoimpaan hotelliintapasin ihanan miehen jonka kanssa Shoppailin ja kävin syömässä kynttiläillallisen.
Hyi sua. Mä olin lontoossa eksän ja lapsen kanssa.jonka jälkeen menimme miehen varaamaan sviittiin Lontoon hienoimpaan hotelliin
Ohojonka jälkeen menimme miehen varaamaan sviittiin Lontoon hienoimpaan hotelliin, missä kolkkasin miehen tajuttomaksi ja testasin seisooko hänellä.