vierailija
Ei saa murustella sänkyynIltaan
Istun sängyllä ja syön keksejä. Tässä paketissa on 1122kcal, syön koko paketin ku nämä on niiin hyviä
Ei saa murustella sänkyynIltaan
Istun sängyllä ja syön keksejä. Tässä paketissa on 1122kcal, syön koko paketin ku nämä on niiin hyviä
Iltaan
Ei saa murustella sänkyyn
Ecco on mummokenkämerkki.Eipä ku maastolenkkarit, kevyemmet lenkkarit ja Ecco-sandaalit.
Ecco on mummokenkämerkki.
Mistä päästäänki sopivasti mun ikäkriisiin, yhhyhhyy...
Ei ole. Eccolla on myös hyvän näköisiä kenkiä.Ecco on mummokenkämerkki.
Mistä päästäänki sopivasti mun ikäkriisiin, yhhyhhyy...
@r0s - oi, sie oot lähössä lomareissulle? Oikein rentouttavaa arjenirtiottoa sulle ja matkaseurueellesi
Onhan nää kelit täällä ihan syvältä suolesta, aurinkoakaan juuri näy kun koko ajan vaan tasasen harmaata...tää mikään oikee talvi oo*mutiseejupisee*
Mutta nauti sie auringosta ja maisemista ja kaikesta ansaitusti!
Näinkö meinaatVarmasti!
Ja luultavasti minun maastapoistumiseni takaa myös teille tänne loistavat, aurinkoiset kelit. Niin siinä aina käy.
ja sen tissit on yllättävän terhakat sen ikäseksiEi ole. Echo on vielä ihan hyvän näkönen.
Heppu menee baariin lemmikkiapinan kanssa. Tilaa itselleen juoman. Sillä aikaa apina hyppelee ympäri baaria. Nappaa oliiveja ja syö ne.Mikä on pienempi kuin sushi?
- kethu
Mikä käy ja käy mutta ei koskaan pääse perille?
- pappa, joka on jäänyt henkseleistään kiinni kiikkutuoliin
Amppari meni baariin ja tilas kaljan. Baarimikko sanoi sille, että meillä on sun niminen drinksu täällä. Amppari vastas: Jaa Risto vai?
Pertti ajoi pyörällä, tie kääntyi Pertti ei.
Mitä eroa on, kun Helsinkiläiset ja Lappalaiset harrastaa seksiä ??
Helsinkiläiset panee himoissaan ja lappalaiset kodeissaan
Kolme miestä meni metsään. Yhdellä oli sienikori, toisella marjaämpäri. Mitä oli kolmannella?
-Ientulehdus. Tutkimusten mukaan joka kolmas suomalainen mies kärsii ientulehduksesta.
Kuka on Maija Mehiläisen isä?
No faija Mehiläinen
Zeuksen ja Heran tyttären ei tarvitse kuunnella tuollaistaEilethyia pythyi sika
NounounounouOtan makaroonia masennukseen tai ei mua masenna oikeasti vaan olen vain hieman alakuloinen mutta kohta en ole kun olen nauttinut makaroonia, kauniisti pannulla rätisevät ne.
Kiirettä on, vai? Missä käyt töissä ja kuinka pitkää päivää painat? Moneltako lähdet aamulla työmaalle?No moikka!
Mitäs sulle/tänne kuuluu? Tämä vuosi alkanut toivottavasti hyvissä merkeissä?
Kokeilen parhaillani onnenkantamoistani eli kuinka kauan tää %%÷&_##5 hilavitlutin kestää ns.linjoilla. Ilolla maksoin laskuja, jotta motivaatio aikaisiin ylösnousuihin säilyis korkeella, ja hämmästys oli suuri kun ei viskannutkaan kesken kaiken ulos pankin sivuilta tai muutoin vaan lagittanut niin että harmaantuu silmissä
Karmeeta kiirusta on arkielo. Wilma paukkuu vaikka mimmosta muistutusta ja vanhempainiltaa ja arviointikeskustelua ha sitte ois myyjäisiin osallistumista jajajaja...ihan äsken sain ipanapaset ruuan äärelle hiljasiks sekunniks kun jo tuo yks kiekas että "...oliko tuolla pesukoneessa pyörimässä se skeittihuppari???!!" ja nyt kiristellään hampaita kun ei ollutkaan kukiJostain Kumman Syystä ko.huppari lepääntyykin aivan muualla kuin pyykkikorissa
Loppuilta menee pyykkärimuijana, ei se huppari huomiseks ehdi mutta jos vaikka seuraavaksi päiväksi
Jalat meinaa joikata hoosiannaa, kitos kiireisen päivän. Ois nirvanallista saada jalkahieronta...mutta aina ei voi voittaa eikä joka toinenkaan kerta