Ei ollutkaan oma lapsi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lispetti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mun oikeustajuun ei käy, että joku paperi (et ole edes biologinen isä) myöhästyy 2kk ja joudut maksamaan 70 000€!(n)

IHME, että toimintakyvyttömyyden vuoksi ei saanut jatkoaikaa!

• Tykkää
Reactions: Elena777
Varmaankin palstamammat suuresti rakastaisivat miehensä avioliiton ulkopuolella tekemää lasta ja ilomielin maksaisivat kyseisen lapsen elatuksen?
Nään lapsen aina viattomana siihen mitä aikuiset tekee, ei ole lapsen syy missä ja miten on alkunsa saanut..varmaan helpompi olis rakastaa lasta kuin uudestaan miestä joka olis pettänyt ja saanut lapsen toisen naisen kanssa.

Tuosta nyt ollut kyse vaan siitä miten miehillä seisoo tajuttomana!!
Ruutis? Kepsis? Testatkaas ja tulkaa kertomaan lopputulos, että päästään eteenpäin ja takas asiaan:coffee::coffee:
Eikö muilla palstan miehillä seiso ees hereillä ollessa?:eek:

• Tykkää
Reactions: Elena777
Tuosta nyt ollut kyse vaan siitä miten miehillä seisoo tajuttomana!!
Ruutis? Kepsis? Testatkaas ja tulkaa kertomaan lopputulos, että päästään eteenpäin ja takas asiaan:coffee::coffee:
jos on tajuttomana niin aikas paha sanoa että seisoko sinä aikana vai ei mutta oma arvaus on että ei

asia selviää niin, että huokuttelet jonku könsikkään kämpilles, kalautat siltä tajun kankaalle ja jäät seuraamaan että seisooko

Sitähän tässä on puhuttu. Mutta prosessi pitäisi olla kohtuullinen (ainakin lapselle). Eli vaikka jokin aikaraja, kauan niitä elareita tulisi maksaa, jotta takaa sen, että lapsi vähintäänkin saisi katon ylleen.
Ja muutenkin tuo tulisi hoitaa niin, että elintaso ei romahda.

Mun oikeustajuun ei käy, että joku paperi (et ole edes biologinen isä) myöhästyy 2kk ja joudut maksamaan 70 000€!(n)

IHME, että toimintakyvyttömyyden vuoksi ei saanut jatkoaikaa!
Tuli vaan tässä mieleen (uh, pitäis lakata ajattelemasta) että eikös lapsi maksa enemmän kuin tuon 70t. Siis millä logiikalla nainen hyötyisi itse rahallisesti valelapsista, niinkuin tässä keskustelussa joku väittää?

Tuli vaan tässä mieleen (uh, pitäis lakata ajattelemasta) että eikös lapsi maksa enemmän kuin tuon 70t. Siis millä logiikalla nainen hyötyisi itse rahallisesti valelapsista, niinkuin tässä keskustelussa joku väittää?
Paljonkos se Kelan maksama elatustuki on?

Yhteistyössä