Rodos oli kyllä kiva paikka ja Albufeira, mutta siitä on kauan kun kävin noissa paikoissa, että saattavat olla muuttuneet paljon niistä ajoistaPäivää
Olis varmaan. En ole koskaan käynyt etelässä.
Rodos oli kyllä kiva paikka ja Albufeira, mutta siitä on kauan kun kävin noissa paikoissa, että saattavat olla muuttuneet paljon niistä ajoistaPäivää
Olis varmaan. En ole koskaan käynyt etelässä.
Nonni. Potkaset sen Makaben makaaberisti sinne Aurajokke, sit pidät sille komeat hautajaiset.Parantumanta keuhkosyöpää sairastava leskirouva Makabe etsii henkilöä, jolle lahjoittaisi 15 500 000 usd... Pitää vaan sitten luoda joku rahasto ja lahjoittaa rahoja vähävaraisille.
Meillä meni toissakesänä saman verran rahaa Hossanreissulla.ai gauhee, 1800 on ainaski mulle iso raha
Ei kyllä ole neljästä ihmisestä kallistaai gauhee, 1800 on ainaski mulle iso raha
mutta Hossa on aina Hossa ja siellä ei mene rahat ulkomaanpelleilleMeillä meni toissakesänä saman verran rahaa Hossanreissulla.
kaikki missä kuluu rahaa on kallistaEi kyllä ole neljästä ihmisestä kallista
Mokoma Roope Setä/Täti/Henkilö/Persoonakaikki missä kuluu rahaa on kallista
Mä haluaisin tiiätkö käydä Amerikassa...siis siellä syvässä etelässä, en missään Kaliforniassa tai Itä rannikolla...Ellu, Sinä ja minä mennään Portugaliin. Mentäiskö?
Floridassa?Mä haluaisin tiiätkö käydä Amerikassa...siis siellä syvässä etelässä, en missään Kaliforniassa tai Itä rannikolla...
Eiiii, siellä on alligaattoreitaFloridassa?
Niin on, ja jos kysyt floridalaisilta niin Suomessa jääkarhut juoksee vapaana Helsingin kaduillaEiiii, siellä on alligaattoreita
Älä rääyRääääh.
Oisko noi 18 tuntia vielä.
Mukava, ettei sulla ole tietoakaan matkakuumeestaRääääh.
Oisko noi 18 tuntia vielä.
mää oon käyny New Orleansissa, ristus että siellä se oli tyyristäMä haluaisin tiiätkö käydä Amerikassa...siis siellä syvässä etelässä, en missään Kaliforniassa tai Itä rannikolla...
Onkohan missään niin tyyristä kuin Suomessa!?mää oon käyny New Orleansissa, ristus että siellä se oli tyyristä
on, Norjassa ja Islannissa on jopa vielä tyyriimpääOnkohan missään niin tyyristä kuin Suomessa!?
No siellä vois kyllä käydä, olen joskus katellut siellä olevia vanhoja taloja!mää oon käyny New Orleansissa, ristus että siellä se oli tyyristä
oli kyllä aika magee se French Quarter alueNo siellä vois kyllä käydä, olen joskus katellut siellä olevia vanhoja taloja!
Ihan älyttömän kauniita ne talot tiluksineen ja vanhoine puineen!