No syö nyt jotain, mutta älä syö leipää suihkussaVatsaa ei polta. Mä en oo syönyt tänään ruokaa. Söin leipää n.13.00.
No syö nyt jotain, mutta älä syö leipää suihkussaVatsaa ei polta. Mä en oo syönyt tänään ruokaa. Söin leipää n.13.00.
miksi et oo syönny ?Vatsaa ei polta. Mä en oo syönyt tänään ruokaa. Söin leipää n.13.00.
Piimääpä !Eiku leipää.
Suklaata ja limpparia ja jotain tulistaPiimääpä !
Söin ennen suihkua.No syö nyt jotain, mutta älä syö leipää suihkussa
Jos olen kotona niin en syö ruokaa päivällä. Syön jotakin muuta. Syön ruoan 16.30-18. Päikkärit sotki ruoan teon.miksi et oo syönny ?
OkJos olen kotona niin en syö ruokaa päivällä. Syön jotakin muuta. Syön ruoan 17-18. Päikkärit sotki ruoan teon.
Eikö se ole vähän myöhäistä? Yritän itse pestä hampaat 18 jälkeen, niin ei tulisi vedettyä leipää illallaJos olen kotona niin en syö ruokaa päivällä. Syön jotakin muuta. Syön ruoan 17-18. Päikkärit sotki ruoan teon.
Jos en liiku niin ei ole hirmu nälkä.Eikö se ole vähän myöhäistä? Yritän itse pestä hampaat 18 jälkeen, niin ei tulisi vedettyä leipää illalla
Eikö se ole vähän myöhäistä? Yritän itse pestä hampaat 18 jälkeen, niin ei tulisi vedettyä leipää illalla
Lups lupsLupsakasta iltaa
Mää syön nyt klo 8, 14 ja 18-19Meillä on aamupala vaihtelevasti n klo 7.30-10.00 riippuen päivästä,onko työpäivä vai vapaa ja mihinkä aikaan herään. Mies juo vaan kahvia aamulla/aamupäivällä.
Lounas on siinä klo 11.30-12.30 useimiten klo 12.
Sitten päiväkahvi klo 14-15
Päivällinen n klo 17.00
Iltapala n klo 21.30-22.00
Ei. Meidän tonttu istuu kaapin päällä kevääseen.Ai nii oiskohan jo aika laittaa tontut laatikkoon ?
Mie laitoin äsken meijän tontut laatikkoon talvilevolleEi. Meidän tonttu istuu kaapin päällä kevääseen.
Ei ne voi juosta tonttuovista, koska sä kidnappasit ja lukitsit ne...Mie laitoin äsken meijän tontut laatikkoon talvilevolle
KesälevolleMie laitoin äsken meijän tontut laatikkoon talvilevolle
Meidän tonttu istuu tuolla kaapin päällä ja mut aina kommennetaan korjaamaan se pois, koska toiset ei yletä. Todellisuudessa mä vain tönäsen sen makuulle sinne kaapin päälle ja komentelija ei tiedä asiasta mitäänKesälevolle
Meidän tonttu istuu tuolla kaapin päällä ja mut aina kommennetaan korjaamaan se pois, koska toiset ei yletä. Todellisuudessa mä vain tönäsen sen makuulle sinne kaapin päälle ja komentelija ei tiedä asiasta mitään