En suinkaanyritäkkö väittää että mää oon jo niin vanha ettei seiso?
En vaan ymmärrä miks sulla ei seiso kalaruualla enää
En suinkaanyritäkkö väittää että mää oon jo niin vanha ettei seiso?
vanhuus on tullunna, edes kalan haju ei saa nokkoa nousemaanEn suinkaan
Voi hiivatti teillä on siellä kyllä melkoset perinneruuat!sitäpaitti valkovuoto on vaan liukaste, ja kyllä sillä voitelee rieskansakin
Ei lahna saa seisomaan, kun saa kunnon lehmääEn suinkaan
saako jättää arvaamatta?Voi hiivatti meilläpäin on perinneruokana veripletut, arvaa mistä ne on tehty?
No hyi sentäänsäVoi hiivallakin leipäänsä voidella!
en oo maistanu mutta on kuulemma hyvääNo hyi sentäänsä, mutta saispa joskus vielä oikein kunnon sissijuustoa
Hyvästi ruokahalu, hyvästijoka päivä syön ja on kuule hyvää
sen kanssa saa olla tarkkana ku sääskeä silimään naijjessaJajas, mun viesti jäi robomodelle.
Kiitos samoin. Rapsuta karvavaavia korvan takaa pallohumpan jälkeen.Pitäkää eritteet ja limat, mää lähen karvavauvan kanssa pellolle pallohumpalle.
Hauskaa iltaa ja hattaran kuvia sänkyyn mönkiville.
Hyvät hyssykät.Pitäkää eritteet ja limat, mää lähen karvavauvan kanssa pellolle pallohumpalle.
Hauskaa iltaa ja hattaran kuvia sänkyyn mönkiville.
Voishan niitä luulla vaikka käsikranaateiksiSori Lispetti. Mut mä säikähtäsin tosissani jos tuolla viereisellä pellolla hortoilis yön pimeydessä joku nainen ison koiransa kanssa ja nainen viskois sille palloa.
Huomenna on maanantai ja unohditko myös keskiviikon ja perjantainTotesin juuri että tiistaina on etäpäivä. Torstaina kouluun.
Ei kai näin vanhana enää nukuta kuin yksinNo heipä hei. Ootkos tullu vanhaks ku ei jaksa valvoa! (muistaakseni ollaan saman ikäsii )
Vai kaadatkos sinne muita itsesi mukana!
No mutta onpas teillä ihana mies*teitittelee kaiken varalta koska menkkaränkät*Huomenta! Meninkin tosiaan jo 21.30 nukkumaan Nukuin vähän huonosti, varmaan jotain ressinpoikasta m-ränkän lisäks taas unista päätellen
Olipa muutes mukava herätä klo 1.00 siihen kun pieni käsi taputtaa päätä, kysyin et "Mikäs nyt?" Hymyilevä naantalin aurinko vastaa "Halusin tulla vaan sanoon että oot kiva!"
Ei ole koulua.Huomenna on maanantai ja unohditko myös keskiviikon ja perjantain
tuommosta tuo koulutouhu nykyään on, tämän tästä perutaan tunteja ja jopa kokonaisia päiviäEi ole koulua.
Mulla on joka viikko koulua kahtena päivänä viikossa. Tiistaina opettaja on muualla niin siksi saimme kotitehtävän. Eikä ole pieni tehtävä. Tunnilla olis päässyt helpommalla.tuommosta tuo koulutouhu nykyään on, tämän tästä perutaan tunteja ja jopa kokonaisia päiviä
oikein opettamalla opetetaan että ei joka päivä tartte tulla kouluun/töihin jollei huvita
just tota mää tarkotin, opetusta annetaan miten sattuu huvittamaanMulla on joka viikko koulua kahtena päivänä viikossa. Tiistaina opettaja on muualla niin siksi saimme kotitehtävän. Eikä ole pieni tehtävä. Tunnilla olis päässyt helpommalla.