taitaa olla huumormiehiiPojan iskä totes että ompa tosi mukava valkku.(pitkille piuhoille: kyseessä munansaannos)
häviääkö kenenkään muksut koskaan pelejään? kaikkien fb-kavereiden pennut kulkee vaan voitosta voittoon
insinöörin rätinkipäällä se tuntuu oudolle
Isosti! Usein saa nauraa veet silmissä ja vatta kippurassa. Vois hyvin tehdä stand uppia!taitaa olla huumormiehii
Tyttö kun aloitti niin niiden joukkue hävis järestäen kaikki pelit! Tyyliin 6-0!häviääkö kenenkään muksut koskaan pelejään? kaikkien fb-kavereiden pennut kulkee vaan voitosta voittoon
insinöörin rätinkipäällä se tuntuu oudolle
Ei kai tää taas etene erite-vaippa-erite keskusteluksi.Mun tulee valkku sanasta vaan mieleen valkokastike tai vuoto
Nistiä valkkukastikkeella...Mun tulee valkku sanasta vaan mieleen valkokastike tai vuoto
No heipä hei. Ootkos tullu vanhaks ku ei jaksa valvoa! (muistaakseni ollaan saman ikäsii )Hei vaan söpiksille. Tulin moikkaamaan ennen kuin kaadun sänkyyn
Sääkin tulit moikkaamaan rosia ennenkun hää menee nukkuunHei vaan söpiksille. Tulin moikkaamaan ennen kuin kaadun sänkyyn
Sää sen viimeks alotitEi kai tää taas etene erite-vaippa-erite keskusteluksi.
Ihanaa kun keksit koko ajan uusia reseptejä sillee ja tuosta vaan tuolleen....örfhNistiä valkkukastikkeella...
Olinkin jo vastaamassa, että jättäkää se saa#@*&% si*aOnneks toi valkku ei oo ku tuuraamassa!
No mitä ilmeisemmin se on sulle tärkeä aihe!Minä sen viimekski aloitin
En mää sentään vielä ole valkkua tai nistiä suuhun pannutSää sen viimeks alotit
Ihanaa kun keksit koko ajan uusia reseptejä sillee ja tuosta vaan tuolleen....örfh
Irtosko se?no nih, nyt ei sitte voi juoda pikkulilli pystyssä enää kalan kanssa valkoviinia
mistäpä minä sen tietäsinloppuko mulla se valkovuoto?
soriiiii....no nih, nyt ei sitte voi juoda pili pystyssä enää kalan kanssa valkoviinia
Mutta tuo valkkuvuoto kuulostaa siltä, että valmentaja vaihtaa tiimiäsitäpaitti valkovuoto on vaan liukaste, voi lykkiä menemään millonvaan
yritäkkö väittää että mää oon jo niin vanha ettei seiso?soriiiii....
Niin mutta miksi?No mullehan se on mitä ilmeisemmin tärkeä aihe!
totta, esim. Ilveksessä käy ovi kuulemma tiuhaan myös valkun osaltaMutta tuo valkkuvuoto kuulostaa siltä, että valmentaja vaihtaa tiimiä