Höh *halaus*Ei mutta pää on kipee
Mikäs mokoman sulle on tehny....
Auttaako kipulääke?
Höh *halaus*Ei mutta pää on kipee
Nukuin väärässä asennossa = 3 tyynyä ja ihavväärin niskan alle taiteltuna..ja nenä oli tukossa kun heräsin.Höh *halaus*
Mikäs mokoman sulle on tehny....
Auttaako kipulääke?
No ei lieden vieressä ainakaan. Siinä on liian kovat lämpötilanvaihtelutTyhmä kysymys oliiviöljystä.
Kun aina sanotaan että ruokia säilytetään kotona kuten niitä säilytetään kaupassa, niin:
Onko tumma Borgesin oliiviöljy laitettava aina kaappiin valolta piiloon?
Se pullohan on sen takia tumma ettei se öljy menis pilalle.
Vai voiko säilyttää lieden vieressä pöydällä?
Mä taas en seuraa kuninkaallisia yhtään, mitä nyt aina törmään otsikoihin, mutta otsikoiden perusteella jo voin sanoa etten ihmettele yhtään etteivät halua enää olla osana koko sitä härdelliä...kuka meistä haluis jatkuvasti lukea mediassa puolisoomme kohdistuvaa haukkumista?On tuo Meghan (ja Harrykin) sit tökerö.
Okei jos haluavat monarkian kultahäkistä ulos, mut oliko pakko ajoittaa tuo uutinen just Katen synttärien aikaan?
Viimeksi teki saman tempun kun ilmoittivat raskaudesta, just Eugenien häiden jälkeen. Olisivat oottaneet ees viikon-pari vielä häähumun laskeutumista, Eugenie ei paljoa ole päässyt parrasvaloissa paistattelemaan.
Onko se haukkumista kuitenkaan kokonaan vai olisiko mukana kritiikkiä? Aiheesta? Esim.työntekijöiden irtisanoutumiset, en usko että ihan aiheetta tapahtuivat. Megahanin omaa sopeutumattomuutta kuninkaalliseen elämään? Otsikoitahan tässä on saanut lukea mutta ihmetyttää kyllä isojen erkaannuttamista aiheuttavien toimien määrä Megahanin tulon jälkeen. Mutta selvittäkööt itse välinsä ja sotkunsa. Echon kanssa samaa mieltä kuitenkin, olisi ollut korrektia ilmoittaa edes kuningattarelle aikeistaan eikä niin että luepa lehdestä.Mä taas en seuraa kuninkaallisia yhtään, mitä nyt aina törmään otsikoihin, mutta otsikoiden perusteella jo voin sanoa etten ihmettele yhtään etteivät halua enää olla osana koko sitä härdelliä...kuka meistä haluis jatkuvasti lukea mediassa puolisoomme kohdistuvaa haukkumista?
Tyhmä kysymys oliiviöljystä.
Kun aina sanotaan että ruokia säilytetään kotona kuten niitä säilytetään kaupassa, niin:
Mä en tuosta työntekijöiden irtisanoutumisista sano mitään kun en ole ollut paikalla näkemässä miten hän niitä ihmisiä kohteli, ei meistä kukaan ole ollut..ei edes mediaväki.Onko se haukkumista kuitenkaan kokonaan vai olisiko mukana kritiikkiä? Aiheesta? Esim.työntekijöiden irtisanoutumiset, en usko että ihan aiheetta tapahtuivat.
No tuosta olen samaa mieltä, mutta siinä tapauksessa myös Harry syyllistyi asiaan.olisi ollut korrektia ilmoittaa edes kuningattarelle aikeistaan eikä niin että luepa lehdestä.
Ainoa mitä voin sanoa on se etten säilytä hellan vierellä tai tiskipöydällä sitä putelia.Tyhmä kysymys oliiviöljystä.
Brittilehdistö on aina ollut ilkeä, mut ei jokaista olla moitittu yhtä paljon kuin Meghania. Mutta nyt täytyy sanoa, että syystä, koska ko.naiselta puuttuu täysin nöyryys.Mä taas en seuraa kuninkaallisia yhtään, mitä nyt aina törmään otsikoihin, mutta otsikoiden perusteella jo voin sanoa etten ihmettele yhtään etteivät halua enää olla osana koko sitä härdelliä...kuka meistä haluis jatkuvasti lukea mediassa puolisoomme kohdistuvaa haukkumista?
ei vois vähempää kinostaa jotkut ruunupäät
Ei kiinnosta, ei mutta vaikea on sivuuttaa otsikoita, väkisinkin lukee ne.ei vois vähempää kinostaa jotkut ruunupäät
Ei kiinnosta, ei mutta vaikea on sivuuttaa otsikoita, väkisinkin lukee ne.
Mutta missä asiassa se nöyryys puuttuu?Brittilehdistö on aina ollut ilkeä, mut ei jokaista olla moitittu yhtä paljon kuin Meghania. Mutta nyt täytyy sanoa, että syystä, koska ko.naiselta puuttuu täysin nöyryys.
Sä et vissiin uutisia lue. Joka lehdestä löytyy, valitettavasti. Maaseudun tulevaisuudestakin.Tääkin on hauska.
Mä en ole nähnyt otsikoita. Vain täältä sain tämänkin "uutis"aiheen tietooni.
Sä et vissiin uutisia lue. Joka lehdestä löytyy, valitettavasti. Maaseudun tulevaisuudestakin.
Ai soot hevosmiehiä.ei vois vähempää kinostaa jotkut ruunat, tammoja sen sijaan nylkyttelee hyvinni mielellään.
no en sinänsä mutta oon pikkasen sukua Ruotsin kuninkaalleAi soot hevosmiehiä.
......muniansa sorkki muna meni rikki - Kalle Kustaa itki.no en sinänsä mutta oon pikkasen sukua Ruotsin kuninkaalle
meidät on ruunattu samana päivänä