Voi miten ihanaa, kelpaisi mullekin tällainen ylläri.Mä kävin tänään siellä neuvolassa. Reilu tunti meni aikaa ja kaikenlaista säätämistä oli sokerimittarin ja lappujen kanssa Sitten yllärinä siellä myös uhrattiin, ilmeisesti ne ultraa kaikki ekassa neuvolassa. Mulla viikkoja piti olla 9+4 mutta oli vähintään 12+4, varmasti enemmänkin mutta ei oikein saatu hyvin mitattua kun vauva pyöri ympyrää mahassa eikä ollut hetkeäkään paikallaan kaikki siis muuten hyvin mut elokuinen onkin heinäkuinen! Mitä siis itse epäilin alusta alkaen!
Huomenna soitan polille ja yritän saada ensi viikolle ajan nt-ultraan, siellä sitten viikot varmistuu paremmin kun on paremmat laitteet ja osaavat ultraajat Kerroin sitte pomollekin jo töissä että osaa henkisesti varautua siihen että en ole kesällä enää töissä
Minä ymmärrän tän hyvin. Mun mielestä meidän keittiön lavuaarit haisee niin että Yrjö nousee kurkkuun ku meen lähellekään. Ja niitä on nyt päivittäin jynssätty ja puunattu ties millä... Tän illan oon kärsinyt närästyksestä ja tosi huonosta olosta, kaduttaa että olen koko päivänä syönyt mitään jos nyt joudun sen takia yöllä valvomaan tää olo ei anna nukahtaa tsemppiä!Meidän vessa haisee koko ajan mun nenään viereisiinkin huoneisiin, vaikka kuinka sitä pesisin. Haju on sitä paitsi todella outo, alan jo epäillä, että se tuleekin jostain hammastahnan hajustejäämistä, joita en normaalisti ikinä huomaa. Pesi kyllä lavuaarinkin just päivällä, mutta juurihan kaikki pesi taas hampaat... Sori avautuminen!
Meillä se voimavarakaavake on siellä ipana-netissä ja nyt pitää molempien täyttää se ja seuraavalla kerralla isän pitäis tulla mukaan ni se käydään siellä läpi. Isä täyttää myös alkoholi/tupakka/liikunta kyselyt, mä täytin ne jo ennen ekaa neuvokaa.@Aavikkokettu, onko teidän neuvolassa käytössä sellainen voimavarakaavake, jonka puolisot täyttävät erikseen? Siinä kysellään kaikenlaista perheen arvoista keskusteluyhteyteen ja arjen hallintaan ja kaikkea siltä väliltä, ja siitä saisi hyvin esimerkiksi teidän kohdalla keskustelupohjaa niihin asioihin, joista olette eri mieltä. Lomake käydään läpi jollain käynnillä, kun molemmat puolisot ovat paikalla. Mä sain sen nyt jo mukaan, mutta meni vähän ohi, milloin se on tarkoitus purkaa.
Kuten kaikki on täällä kompanneet, niin ilman muuta sun pitää saada oma rauha vauvaelämän aloitukseen. Viikko on ensimmäisen lapsen kanssa todella lyhyt aika siihen sitä paitsi, vaikka olisit kuinka hyväkuntoisena selvinnyt synnytyksestä. Muistan, kun meidän esikoinen syntyi ja mies oli ehkä parin viikon päästä sitä mieltä, että nyt mennään tyyliin viikoksi kylään anoppilaan, niin kyllä siinä tunteet aika lailla pintaan nousi. Onneksi suostui sitten lyhyempään visiittiin, mutta oli mulla siinäkin kestämistä. Imetys oli alussa, rintatulehdusta pukkasi ja mieli kaikin puolin herkillä.
Ihanaa että on samaan aikaan odottava! Mä olen siskon kanssa saanut lapset aina vuorovuosin että toinen kun menee äitiyslomalta töihin ni toinen vasta jää lomalle ihanasti meidän lapset kuitenkin on kavereita keskenään, tällä hetkellä on viisi serkusta ja vanhimmalla ja nuorimmalla ikäeroa 4,5v. Nyt tuleekin vähän pitempi väli ku meidän vauva syntyy heinäkuussa ja siskon poika täyttää sitten elokuussa jo 2v. Vähän toiveita elättelen että niille tulis se kolmas vielä tälle vuodelle mut saa nyt nähdäIhan älytöntä työkaveri kerto tänään että oottaa ja on mua jonku viikon jäljessä
Ihan mahtavaa kun ollaan tosi hyviä ystäviäkin vielä
Mietin just että kun Esikoisen aikaan miehen veljien emännät oli raskaana että oonko nyt ihan yksin mutta olipa ihana yllätys