Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Mummeliisa oli kyllä yksi palstan suolista ( suola ), mukava nainen!:love: (r.i.p)
Kovasti on meno muuttunut niistä ajoista.
Majurinkin lähtö oli kauheeta, Majuri oli kyllä ihana ukkeli!:love:(rip)
Majuria muistellen:

Sun kissalla on tili!:love::LOL: Kivoi kuviii!!!!
Joo, Majuri oli kans kiva tyyppi. Vaikka olikin omanlaisensa <3

Mä olen ollut tosiaan vuosia jo yhdessä ruokaryhmässä ja laittanut sinne aina myös sunnuntaiaamiaiskuvat. Ongelmana on, että koira ja toinen kissa odottaa kiltisti saavansa jotain, mutta Tikru ei lupia kysele, ja sen vuoksi on vaikea saada kuvaa, missä ei kissaa näkyisi. Vähitellen ryhmän porukka alkoi odottaa aamiaisen lisäksi näkevänsä myös kissan ja antoivat Tikrulle lempinimeksi Aamiaiskyylä.

Jokin aika sitten mun hyvä ystäväni sanoi, että mun pitäisi tehdä Kyylälle instatili. Ensin ajattelin, että pah. En ole itse Instassa eikä ole kiinnostusta ollakaan. Kirjoittelen tylsää blogiani silloin, kun sattuu huvittamaan. Somevaikuttaminen on kuitenkin nykyisin tärkeä osa yhteiskuntaa ja ajattelin, että voisihan tuo katinretale tehdä jotain töitäkin kinkkujensa ja katkarapujensa eteen. Siis näyttää söpöltä Instassa. Noh, totuus on nyt vähän toinen, koska jostain syystä mun söpö kissani näyttää aamiaiskuvissa aika häijyltä

Mä olen ollut tosiaan vuosia jo yhdessä ruokaryhmässä ja laittanut sinne aina myös sunnuntaiaamiaiskuvat. Ongelmana on, että koira ja toinen kissa odottaa kiltisti saavansa jotain, mutta Tikru ei lupia kysele, ja sen vuoksi on vaikea saada kuvaa, missä ei kissaa näkyisi. Vähitellen ryhmän porukka alkoi odottaa aamiaisen lisäksi näkevänsä myös kissan ja antoivat Tikrulle lempinimeksi Aamiaiskyylä.

Jokin aika sitten mun hyvä ystäväni sanoi, että mun pitäisi tehdä Kyylälle instatili. Ensin ajattelin, että pah. En ole itse Instassa eikä ole kiinnostusta ollakaan. Kirjoittelen tylsää blogiani silloin, kun sattuu huvittamaan. Somevaikuttaminen on kuitenkin nykyisin tärkeä osa yhteiskuntaa ja ajattelin, että voisihan tuo katinretale tehdä jotain töitäkin kinkkujensa ja katkarapujensa eteen. Siis näyttää söpöltä Instassa. Noh, totuus on nyt vähän toinen, koska jostain syystä mun söpö kissani näyttää aamiaiskuvissa aika häijyltä

Mun kissalla on tismalleen toi sama ilme sillon kun on tekemäisillään jotain kiellettyä ja joka kerta!:D

r0s

Mainion näköinen katti ja noi aamupalat... *kade*

• Tykkää
Reactions: *¿*
vierailija
Mä räjähdän sillä hetkellä kun suutun kunnolla, mutta se menee äkkiä ohi..mutta sen kyllä näkee ja tuntee pitkään, jos loukkaannun toisen käytöksestä tai teoista...sillon en räjähdä vaan olen enemmänkin tikittävä aikapommi mikä vaan odottaa oikeaa hetkeä ja vaikenen totaalisesti...loukkaannun todella harvalle ja harvoin tosin.
Miksi sitten Lisbetille vastailet?

Yhteistyössä