Voi ristus! Ompa tosiaan turvoksissa!Tässä vielä kuva turvonneesta mahasta sen jälkeen, kun olin päässyt kaikista letkuista jo irti. Ei saa pyörtyä!
Onko nyt terveys kohdillaan?
Voi ristus! Ompa tosiaan turvoksissa!Tässä vielä kuva turvonneesta mahasta sen jälkeen, kun olin päässyt kaikista letkuista jo irti. Ei saa pyörtyä!
Olihan se. Ainakin tiedän, miltä hirvittävä kipu tuntuu, koska en ollut ihan koko aikaa tajuttomana. Ja miltä hukkuminen tuntuu, koska mulla alkoi silloin myös keuhkot täyttyä nesteestä.
Miten sen nyt ottaa Puolentoista vuoden sisällä olen ollut kolme kertaa sairaalassa. Kaksi kertaa polven tekonivelleikkauksessa ja kuukausi sitten tulehtui ja puhkesi umppari.Voi ristus! Ompa tosiaan turvoksissa!
Onko nyt terveys kohdillaan?
Niinpä tietenniiJuu, oon kahtellu!
Mä en tajua niitä pareja, se yks venäläisnainen anfisa tjs kohtelee sitä jorgea kuin roskaa ja entäs chantelin ja pedron perheetMä olen ihan koukussa siihen sarjaan. Siis kaikkiin niihin eli Ensitapaaminen, Häiden jälkeen, Mitä heille nyt kuuluu (vai mikä hitto se olikaan), Maailmalla ja sitten tietysti se pelkkä 90 päivää morsiamena.
Onneks sait avun oikeella hetkellä!!Tässä vielä kuva turvonneesta mahasta sen jälkeen, kun olin päässyt kaikista letkuista jo irti. Ei saa pyörtyä!
Täällä ei oo ollut enää pitkään aikaan sitä ruokakisa ketjua. Se oli melko kiva ja sitähän jatkettiin vaikka kuin ja kauan!Mä kirjoittelen Facessa kavereidenkin kanssa, mutta eniten erilaisissa ryhmissä. Vaikea varmaan arvata, että kuulun muutamaan ruokaryhmäänkin
Coltiiiiiiiii......Niinpä tietennii
Mä en tajua niitä pareja, se yks venäläisnainen anfisa tjs kohtelee sitä jorgea kuin roskaa ja entäs chantelin ja pedron perheet
Istun usein kattelemassa noita sarjoja ja motkotan ääneen sekä naisille että miehille siitä miten dorkasti ne toisiaan kohtelee...ja Larissa oli kyllä pohjanoteeraus gold diggeristä
Sen verran pelottava, että kun pääsin vihdoin sairaalasta, aloin nähdä painajaisia ja mulle tuli itsetuhoisia ajatuksia. Pari kuukautta koitin selvitä pääni kanssa, mutta sitten hain ammattiapua. Todettiin posttraumaattinen stressireaktio ja kävin terapiassa.Onneks sait avun oikeella hetkellä!!
Oli kyllä varmasti pelottava kokemus
Oli siinä jälkipyykki ohjelmassakin niin röyhkee, että antoi coltiiin tunnustaa ensiks rakkauttaan koko maailmalle ja sitten nauroi räkäisesti ja toi kameran eteen poikaystävänsäColtiiiiiiiii......
Ai nää on niin tuoreita tapauksia! Herra varjele! Nyt kyllä peukut varpaita myöden pystyyn, että nää sairaalakeissit loppui tähän ja saa ihminen olla moisilta rauhassa!Miten sen nyt ottaa Puolentoista vuoden sisällä olen ollut kolme kertaa sairaalassa. Kaksi kertaa polven tekonivelleikkauksessa ja kuukausi sitten tulehtui ja puhkesi umppari.
Sydän ei siis ole sen takia mitä olet kokenut vaan sille miten olet kaikesta selvinnyt!Sen verran pelottava, että kun pääsin vihdoin sairaalasta, aloin nähdä painajaisia ja mulle tuli itsetuhoisia ajatuksia. Pari kuukautta koitin selvitä pääni kanssa, mutta sitten hain ammattiapua. Todettiin posttraumaattinen stressireaktio ja kävin terapiassa.
Mummeliisan (R.I.P) lähtö vaikutti aika paljonTäällä ei oo ollut enää pitkään aikaan sitä ruokakisa ketjua. Se oli melko kiva ja sitähän jatkettiin vaikka kuin ja kauan!
Ja sitten oli se ketju missä enimmäkseen sinä, Booty ja mummeliisa jaoitte ruokakuvia! Muistan vieläkin sun tarjottimen ja värikkäät astiat! Ja ne ihanat kahvi/tee kupit!
Eiks nää tykkää tökkää nappulat ookki tymhiä? Pitäis olla enempi vaihtoehtoja!Sydän ei siis ole sen takia mitä olet kokenut vaan sille miten olet kaikesta selvinnyt!
No on, mä luulin pitkään tuotakin hymppää, minkä nää tohon laitoit, mällinaamaks kunnes joku mainitsi sanan kahviEiks nää tykkää tökkää nappulat ookki tymhiä? Pitäis olla enempi vaihtoehtoja!
Vaikka niin että saa laittaa tunnetta kuvaavan naamapallon.
Mummeliisa oli kyllä yksi palstan suolista ( suola ), mukava nainen! (r.i.p)Mummeliisan (R.I.P) lähtö vaikutti aika paljon
Mun kuvia ja astioita näkee edelleen mun blogissa ja aamiaiskuvia mun kissani ( JOO, KISSAN!!!!) instagramissa https://www.instagram.com/breakfastsnooper/?hl=fi
Mä luulin, että siinä pappa pas*an tärkeänä, turpa vaahdossa osoittaa sormella.No on, mä luulin pitkään tuotakin hymppää, minkä nää tohon laitoit, mällinaamaks kunnes joku mainitsi sanan kahvi
Majuri oli kieltämättä aivan ihana tapaus kohdata täälläMajurinkin lähtö oli kauheeta, Majuri oli kyllä ihana ukkeli!(rip)
ikää kun kertyy niin tuppaa tulemaan kaikenlaista remppaaNo ei. Kun yhdestä vaivasta pääsee, niin uusi tulee tilalle. Olen joku saakutin maanantaikappale varmaan.
facen ryhmät on just parhautta meille ikäihmisilleMä kirjoittelen Facessa kavereidenkin kanssa, mutta eniten erilaisissa ryhmissä. Vaikea varmaan arvata, että kuulun muutamaan ruokaryhmäänkin
No älä muuta sano!Kissan instagram, ei jumalauta mitä PAS*KAA.
No mitennii?Kissan instagram, ei jumalauta mitä PAS*KAA.
jos on hyviä niin paa linkkiäFeissarista puheenollen, jospa vilkaisis onko uusia feissarimokia jossakin nähtävillä.