Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Juu, oon kahtellu!:oops:
Niinpä tietennii:cautious:
Mä olen ihan koukussa siihen sarjaan. Siis kaikkiin niihin eli Ensitapaaminen, Häiden jälkeen, Mitä heille nyt kuuluu (vai mikä hitto se olikaan), Maailmalla ja sitten tietysti se pelkkä 90 päivää morsiamena.
Mä en tajua niitä pareja, se yks venäläisnainen anfisa tjs kohtelee sitä jorgea kuin roskaa ja entäs chantelin ja pedron perheet:eek::eek::eek:

Istun usein kattelemassa noita sarjoja ja motkotan ääneen sekä naisille että miehille siitä miten dorkasti ne toisiaan kohtelee...ja Larissa oli kyllä pohjanoteeraus gold diggeristä:mad:

• Tykkää
Reactions: Lispetti ja *¿*
Mä kirjoittelen Facessa kavereidenkin kanssa, mutta eniten erilaisissa ryhmissä. Vaikea varmaan arvata, että kuulun muutamaan ruokaryhmäänkin :D
Täällä ei oo ollut enää pitkään aikaan sitä ruokakisa ketjua. Se oli melko kiva ja sitähän jatkettiin vaikka kuin ja kauan!
Ja sitten oli se ketju missä enimmäkseen sinä, Booty ja mummeliisa jaoitte ruokakuvia! Muistan vieläkin sun tarjottimen ja värikkäät astiat!:D Ja ne ihanat kahvi/tee kupit!

• Tykkää
Reactions: *¿*
Niinpä tietennii:cautious:

Mä en tajua niitä pareja, se yks venäläisnainen anfisa tjs kohtelee sitä jorgea kuin roskaa ja entäs chantelin ja pedron perheet:eek::eek::eek:

Istun usein kattelemassa noita sarjoja ja motkotan ääneen sekä naisille että miehille siitä miten dorkasti ne toisiaan kohtelee...ja Larissa oli kyllä pohjanoteeraus gold diggeristä:mad:
Coltiiiiiiiii...... :D:D:D

Onneks sait avun oikeella hetkellä!!
Oli kyllä varmasti pelottava kokemus(n)
Sen verran pelottava, että kun pääsin vihdoin sairaalasta, aloin nähdä painajaisia ja mulle tuli itsetuhoisia ajatuksia. Pari kuukautta koitin selvitä pääni kanssa, mutta sitten hain ammattiapua. Todettiin posttraumaattinen stressireaktio ja kävin terapiassa.

• Tykkää
Reactions: Kais
Miten sen nyt ottaa :D Puolentoista vuoden sisällä olen ollut kolme kertaa sairaalassa. Kaksi kertaa polven tekonivelleikkauksessa ja kuukausi sitten tulehtui ja puhkesi umppari.
Ai nää on niin tuoreita tapauksia!:confused: Herra varjele! Nyt kyllä peukut varpaita myöden pystyyn, että nää sairaalakeissit loppui tähän ja saa ihminen olla moisilta rauhassa!

Sen verran pelottava, että kun pääsin vihdoin sairaalasta, aloin nähdä painajaisia ja mulle tuli itsetuhoisia ajatuksia. Pari kuukautta koitin selvitä pääni kanssa, mutta sitten hain ammattiapua. Todettiin posttraumaattinen stressireaktio ja kävin terapiassa.
Sydän ei siis ole sen takia mitä olet kokenut vaan sille miten olet kaikesta selvinnyt!

• Tykkää
Reactions: *¿*
Täällä ei oo ollut enää pitkään aikaan sitä ruokakisa ketjua. Se oli melko kiva ja sitähän jatkettiin vaikka kuin ja kauan!
Ja sitten oli se ketju missä enimmäkseen sinä, Booty ja mummeliisa jaoitte ruokakuvia! Muistan vieläkin sun tarjottimen ja värikkäät astiat!:D Ja ne ihanat kahvi/tee kupit!
Mummeliisan (R.I.P) lähtö vaikutti aika paljon :(

Mun kuvia ja astioita näkee edelleen mun blogissa ja aamiaiskuvia mun kissani ( JOO, KISSAN!!!!) instagramissa https://www.instagram.com/breakfastsnooper/?hl=fi

• Tykkää
Reactions: KalaMies
Mummeliisan (R.I.P) lähtö vaikutti aika paljon :(

Mun kuvia ja astioita näkee edelleen mun blogissa ja aamiaiskuvia mun kissani ( JOO, KISSAN!!!!) instagramissa https://www.instagram.com/breakfastsnooper/?hl=fi
Mummeliisa oli kyllä yksi palstan suolista ( suola ), mukava nainen!:love: (r.i.p)
Kovasti on meno muuttunut niistä ajoista.
Majurinkin lähtö oli kauheeta, Majuri oli kyllä ihana ukkeli!:love:(rip)
Majuria muistellen:

Sun kissalla on tili!:love::LOL: Kivoi kuviii!!!!

No ei. Kun yhdestä vaivasta pääsee, niin uusi tulee tilalle. Olen joku saakutin maanantaikappale varmaan.
ikää kun kertyy niin tuppaa tulemaan kaikenlaista remppaa

Mä kirjoittelen Facessa kavereidenkin kanssa, mutta eniten erilaisissa ryhmissä. Vaikea varmaan arvata, että kuulun muutamaan ruokaryhmäänkin :D
facen ryhmät on just parhautta meille ikäihmisille :love:

• Tykkää
Reactions: r0s

Yhteistyössä