No ehkä olet sitten rähmäkäpäläNo ei ehkä siro mutta sellainen ettei siihen puhelin hyvin sovi. Nykypuhelimet on niin leveitä.
Ihmettelen kyllä miten jotkut pystyy yhdellä kädellä puhelinta käyttämään ja mitään kirjoittamaan
No ehkä olet sitten rähmäkäpäläNo ei ehkä siro mutta sellainen ettei siihen puhelin hyvin sovi. Nykypuhelimet on niin leveitä.
Ihmettelen kyllä miten jotkut pystyy yhdellä kädellä puhelinta käyttämään ja mitään kirjoittamaan
Olen kylläNo ehkä olet sitten rähmäkäpälä
Ohut herkku on kyllä hyvää, mutta on kyllä todella ohutta. Ei miehellä niistä nälkä lähde.Hyi vuosisadan yrjöpurjo sentään...en sentään
Ohut herkku + päällä kylmäsavulohta
Niin, tai sit mä oon hoksannut että kun ihmiseltä löytyy useampikin sormi niin niitä voi kutakin käyttää siihen mihin parhaiten sopivat.Ehkä Ellimaarista peukalo tuntuu sopivalta tehtävään kuin tehtävään
Olet kuin minä. Ei tässä mitään kymmensormijärjestelmää oikein pysty hyödyntämään, mutta peukut liikkuvat ketterästiNiin, tai sit mä oon hoksannut että kun ihmiseltä löytyy useampikin sormi niin niitä voi kutakin käyttää siihen mihin parhaiten sopivat.
Jos mulla on kaksi kättä puhelimen käytössä, kirjoittaessa niin käytän molempia peukaloita koska se on nopeampaa. Mut ei se tarkoita sitä että loput sormet on aina toimettomana
Sitten onkin hyvä etten ole miesOhut herkku on kyllä hyvää, mutta on kyllä todella ohutta. Ei miehellä niistä nälkä lähde.
Niin, tai sit mä oon hoksannut että kun ihmiseltä löytyy useampikin sormi niin niitä voi kutakin käyttää siihen mihin parhaiten sopivat.
Jos mulla on kaksi kättä puhelimen käytössä, kirjoittaessa niin käytän molempia peukaloita koska se on nopeampaa. Mut ei se tarkoita sitä että loput sormet on aina toimettomana
Naiseuden hyviä puoliaSitten onkin hyvä etten ole mies
Frendeissä oli kerran kohta missä tyypit mietti miesten ja naisten eroja...Joey oli sitä mieltä, että naiset ovat onnekkaita kun meillä tissit joita voimme tuijotella joka päivä.Naiseuden hyviä puolia
No onneksi. Muuten tulisi miehille yllätyksenä kuin ThaimaassaSitten onkin hyvä etten ole mies
HuomentaHuomenta?
Röyh
Oli eilistä ruokaa.Mä vasta otin päivällispihvilihan lämpeämään. *kade*
Nyt vasta näen tämän. Tais jäädä automoden haaviin.
Tyhjensin koko jääkaapin.
Lähteekö siinä paprikasta kitkeryys? Mä pidän paprikasta mut kypsästä en kovin, tai no kun ihan pieneksi silppuaa niin tykkään kyllä. En oo ikinä paprikakastiketta syönytEllu tykkäätkö sä paprikasta?
Mä ajattelin tehdä, ihan kohta, paprikakastiketta. Sitä illemmalla pihvin päälle.
Mulle tuli sama mieleen. Kitkerä kastike?Lähteekö siinä paprikasta kitkeryys? Mä pidän paprikasta mut kypsästä en kovin, tai no kun ihan pieneksi silppuaa niin tykkään kyllä. En oo ikinä paprikakastiketta syönyt
Ja käsitin kyllä et tuo viesti oli Ellulle mut kysyin silti kun uteliaisuus heräsi