Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Ehkä Ellimaarista peukalo tuntuu sopivalta tehtävään kuin tehtävään :rolleyes:
Niin, tai sit mä oon hoksannut että kun ihmiseltä löytyy useampikin sormi niin niitä voi kutakin käyttää siihen mihin parhaiten sopivat.
Jos mulla on kaksi kättä puhelimen käytössä, kirjoittaessa niin käytän molempia peukaloita koska se on nopeampaa. Mut ei se tarkoita sitä että loput sormet on aina toimettomana:ROFLMAO:

• Tykkää
Reactions: KalaMies
Niin, tai sit mä oon hoksannut että kun ihmiseltä löytyy useampikin sormi niin niitä voi kutakin käyttää siihen mihin parhaiten sopivat.
Jos mulla on kaksi kättä puhelimen käytössä, kirjoittaessa niin käytän molempia peukaloita koska se on nopeampaa. Mut ei se tarkoita sitä että loput sormet on aina toimettomana:ROFLMAO:
Olet kuin minä. Ei tässä mitään kymmensormijärjestelmää oikein pysty hyödyntämään, mutta peukut liikkuvat ketterästi

• Tykkää
Reactions: Ellimaar
Naiseuden hyviä puolia:rolleyes:
Frendeissä oli kerran kohta missä tyypit mietti miesten ja naisten eroja...Joey oli sitä mieltä, että naiset ovat onnekkaita kun meillä tissit joita voimme tuijotella joka päivä.
Täytyy myöntää, että tottahan se on..eikä kukaan tule huutamaan metoota tai syyttämään ahdistelusta:p

Ellu tykkäätkö sä paprikasta?

Mä ajattelin tehdä, ihan kohta, paprikakastiketta. Sitä illemmalla pihvin päälle.
Lähteekö siinä paprikasta kitkeryys? Mä pidän paprikasta mut kypsästä en kovin, tai no kun ihan pieneksi silppuaa niin tykkään kyllä. En oo ikinä paprikakastiketta syönyto_O

Ja käsitin kyllä et tuo viesti oli Ellulle mut kysyin silti kun uteliaisuus heräsi:D

• Tykkää
Reactions: KalaMies

Yhteistyössä