Ok. Jos muistat mun nimen niin voit laittaa kaveripyynnön faceen.Harvoin tulee käytyä. Someaika menee pääasiassa Facebookissa ja jonkin verran Vauvalla.
Ok. Jos muistat mun nimen niin voit laittaa kaveripyynnön faceen.Harvoin tulee käytyä. Someaika menee pääasiassa Facebookissa ja jonkin verran Vauvalla.
Ei saa pilkata mummin läskisoossia. Sitä sinäkin olisit syönyt, tosin huivi silmillä.
En osaa sanoa kun en tunne teitä kumpaakaanOnko Keittis suuttunut mulle?
En tietenkään! Mistä muka?Onko Keittis suuttunut mulle?
Guten morgen kaikille!
Tänään pitäis pitää siivouspäivä ja karistaa loputkin joulupölyt vähäks aikaa... Verhot ois vielä vaihtoa vailla ja osa hyllyjen liinoista
Juu, meillä on muutaman hyllyn päällä pienet punaiset liinat, yksi kaitaliina ja yhden lipaston päällä sellainen ihana porokaitaliina
Juu, meillä on muutaman hyllyn päällä pienet punaiset liinat, yksi kaitaliina ja yhden lipaston päällä sellainen ihana porokaitaliina
Jouluihminen luita ja ytimiä myöden
Tollanen valkonen iso hyllykkö mikä meillä keittiössä on, on niin kolkon näköinen jollei siinä oo niitä liinoja... en mä arkena pidä mitään siinä mutta nyt jouluks oli pakko laittaa että saa pikkusen punaista, jotenkin se haukkas muuten koko jouluisuuden keittiöstä. No kaitaliinat meillä on kyllä muutenkin noiden lipastojen päällä, pintojen suojana+ tuomassa vähän väriä. Ei meillä sentään mitään hyacinth Bukee pitsiliinoja ole edes jouluna
Noita liinoja lipastojen ja joka kaapin hyllyllä tykkää pitää yleensä +60 vuotiaat
Minusta se on ärsyttävää. Itselle riittää pöytäliina
Tollanen valkonen iso hyllykkö mikä meillä keittiössä on, on niin kolkon näköinen jollei siinä oo niitä liinoja... en mä arkena pidä mitään siinä mutta nyt jouluks oli pakko laittaa että saa pikkusen punaista, jotenkin se haukkas muuten koko jouluisuuden keittiöstä. No kaitaliinat meillä on kyllä muutenkin noiden lipastojen päällä, pintojen suojana+ tuomassa vähän väriä. Ei meillä sentään mitään hyacinth Bukee pitsiliinoja ole edes jouluna
sano vaan suoraan että sulla on, älä suotta sotke asiaan isäntääTollanen valkonen iso hyllykkö mikä meillä keittiössä on, on niin kolkon näköinen jollei siinä oo niitä liinoja... en mä arkena pidä mitään siinä mutta nyt jouluks oli pakko laittaa että saa pikkusen punaista, jotenkin se haukkas muuten koko jouluisuuden keittiöstä. No kaitaliinat meillä on kyllä muutenkin noiden lipastojen päällä, pintojen suojana+ tuomassa vähän väriä. Ei meillä sentään mitään hyacinth Bukee pitsiliinoja ole edes jouluna
Kamalinta on isoäidin hyllypaperit.
Noita liinoja lipastojen ja joka kaapin hyllyllä tykkää pitää yleensä +60 vuotiaat
Minusta se on ärsyttävää. Itselle riittää pöytäliina
joooKamalinta on isoäidin hyllypaperit.
Niin kauan kun isäntä on mun kahleissa niin vedän hänet kaikkeen mukaansano vaan suoraan että sulla on, älä suotta sotke asiaan isäntää
taitaapa ollaNiin kauan kun isäntä on mun kahleissa niin vedän hänet kaikkeen mukaan
Ainakin tarvittaessa
Eikös ne avioliitot sitä varten oo keksitty
Päivää vaan. Nyt on sentään käyty rautaa nöyryyttämässä. Alkaa kunto olemaan parempi.
Vaimonhakkaajapaidan pitäminen salilla levittää hien hajua mukavasti ympäriinsä. Miehen hikihän tunnetusti kohottaa naisten seksuaalisia haluja
Näköjään