Noi kuulostaakin hyvältä,pitää joskus kokeillaKokeile aprikoosia ja tyrniä. Aprikoosit omassa liemessään säilyketölkissä ja tyrnit pakastimesta. Ni ja puolukka ja päärynä on myös loisto, ei tarvitse hirmusti sokeriakaan ku päärynäkin on makeaa.
Noi kuulostaakin hyvältä,pitää joskus kokeillaKokeile aprikoosia ja tyrniä. Aprikoosit omassa liemessään säilyketölkissä ja tyrnit pakastimesta. Ni ja puolukka ja päärynä on myös loisto, ei tarvitse hirmusti sokeriakaan ku päärynäkin on makeaa.
Pelästyin et se on jotain soijarouhetta
Pidän hauskaa.Niin sulla loppu se lääkekuurikin
Pidäppähän hauskaa pitkästä aikaa!
Ja automoden mielestä on pahasta haukkua soijarouhetta.
Hertta parka heitin vahingossa pallolla päähän
Jep,pittää silitellä ja rapsutellaVoi toista. Lepyyttele sitä herkuilla ja rapsutukseilla.
AutsHertta parka heitin vahingossa pallolla päähän
Eipä sitä sitten passoo soijarouhetta mutustaa. Mä meinasin ostaa pakasteessa olevia edamame-papuja mutta jäi kauppaan ku pelkäsin että maistuu liian vahvalle. Mä oon nyt haasteen aikana tehnyt tomaattista soijarouhekastikettaMä olen soijalle lievästi allerginen, selittänee osin sen etten pidä siitä.
Tofu on okei ja ne tuoreet edamame-pavut mut jost jälkimmäiset aiheuttavat pahimmaan allergiareaktion.
Ja ilman soijakastiketta elämä ois kurjaa!
Eipä sitä sitten passoo soijarouhetta mutustaa. Mä meinasin ostaa pakasteessa olevia edamame-papuja mutta jäi kauppaan ku pelkäsin että maistuu liian vahvalle. Mä oon nyt haasteen aikana tehnyt tomaattista soijarouhekastiketta
Vegaanihaaste menossa,mutta joustavasti kyllä meinasin jos sattuu lipsahtamaan. Ei onneksi oo vielä liha himottanuOon ihan pihalla siitä, mikä haaste sulla on meneillään! Lihatonko?
Hemmottelee sut piloille!
Algomalla on ollut muita menojaMenikö ruutiksella ja algomalla voimat kun ei näy täällä?
Voi pientä! Kostaa vielä repimällä yöllä verhot alas tai jotainHertta parka heitin vahingossa pallolla päähän
Voi olla,että keksii jotain yöllä tuossa se kuitenkin köllöttelee vieressäVoi pientä! Kostaa vielä repimällä yöllä verhot alas tai jotain
Teillä on esiVappu!Täällä pistettiin ihan ranttaliksi, ranskiksia, lihapullia, nakkeja ja perunasalaattia.
Ja ehkä olut
Löytyy myös sipsejä ja suklaata
Joo joku sellainenTeillä on esiVappu!
EsiVappu ja jälki uusivuosiTeillä on esiVappu!