Mietin että mihin ET-lehden palstalle mä tulin ku näkyy tekstit niin isona.Ootappa hetki niin suurennan, kun en oikein nähnyt
Ai niin, mää sain 2 kertaa kun nukuin aamulla. Se tarkoittaa mulla sitä että on paha puute.
Naapurilla on kanssa ton näkönen kisu ja yritti tässä hiljattain tulla kylään, kun omistajansa jutteli mulle ovella
Onpa iso kisu.Naapurilla on kanssa ton näkönen kisu ja yritti tässä hiljattain tulla kylään, kun omistajansa jutteli mulle ovella
Oli siis ton näkönen, mutta painoi melkein 10 kg
Joo, mutta hää onkin urosOnpa iso kisu.
Ohan se, sellanen kiltti lutunen löppänäAi juu, sä olet söpö.
Mites paljon omistaja painoi?Naapurilla on kanssa ton näkönen kisu ja yritti tässä hiljattain tulla kylään, kun omistajansa jutteli mulle ovella
Oli siis ton näkönen, mutta painoi melkein 10 kg
Selänpesu on logistisesti vähän hankalampi.Nyt suihkuun. Algoma voi pestä selän ja ruutis kuivata mut.
Nii, kauneus ja komeus on katoavaista.OLIhan se, sellanen kiltti lutunen löppänä
En oo varma, mutta ainakin +25-30kg versus minä?Kuin?Mites paljon omistaja painoi?
Sulle puetaan pehmustetut käsiraudat.Nyt suihkuun. Algoma voi pestä selän ja ruutis kuivata mut. Ja km pukee mut.
Jos on kissa ylisyötetty niin omistajallakaan ei välttämättä ruokavalio pysy hallussa?En oo varma, mutta ainakin +25-30kg versus minä?Kuin?
Ok. Mä laitan sut ulos pylvääseen/puuhun kiinni ja suihkutan puutarhaletkulla pepun puhtaaksiKokeillaas.
Tulisko joku pyyhkimään mun pyllyn
Hui kylymää...tulee pukamiaOk. Mä laitan sut ulos pylvääseen/puuhun kiinni ja suihkutan puutarhaletkulla pepun puhtaaksi
No ei niitä pukamia kylmästä tuleHui kylymää...tulee pukamia
TuleeNo ei niitä pukamia kylmästä tule
Ei tule. Kovan kakan päkistämisestä ne tuleeTulee
Ne voi käydä hirttämässä pois. Kuulostaa hauskalta, melkein yhtä hauskalta kuin eturauhasen höyläysHui kylymää...tulee pukamia
Ne voi käydä hirttämässä pois. Kuulostaa hauskalta, melkein yhtä hauskalta kuin eturauhasen höyläys
No...Ne voi käydä hirttämässä pois. Kuulostaa hauskalta, melkein yhtä hauskalta kuin eturauhasen höyläys