On se kumma. Kehun miehen silmiä ja sitä ei osata ottaa vastaan. Ja alakooma ei ole ainoa. Olen huomannut aikaisemmin.
On 10%.Jaa että yrität päästä kuin koira veräjästä selittämällä, että sullon miesten aivot?
Mä olen muuten huomannut samanOn se kumma. Kehun miehen silmiä ja sitä ei osata ottaa vastaan. Ja alakooma ei ole ainoa. Olen huomannut aikaisemmin.
Jos se aatteli että sulla ei oo rahaaTaasen Algoman luontainen vaatimattomuus sai kolauksen.
Menin kahvishoppaan hakemaan kupin kahvia niin siellä oli nuori nainen työssä, ojensi mulle kahvini ja sanoi, ettei maksa mitään. Sama juttu tapahtui pari viikkoa aikaisemmin saman naisen kanssa.
Olen aina tiennut, että katseeni, olemukseni, käyttäytymiseni hyydyttää useamman miehen veret, mutta se on uutta, että jopa nuoret naisetkin reagoivat Algomaan noin.
Ei teidän kuitenkaan tarvitse huolestua asiasta, kyllä minä siihen aikanani totun
Älkää kutsuko miestä söpöksi! Vauvoja ja elukoita kutsutaan söpöiksi, miestä komeaksi!On se kumma. Kehun miehen silmiä ja sitä ei osata ottaa vastaan. Ja alakooma ei ole ainoa. Olen huomannut aikaisemmin.
Ootappa hetki niin suurennan, kun en oikein nähnytJos se aatteli että sulla ei oo rahaa
Mutku mies voi olla söpö.Älkää kutsuko miestä söpöksi! Vauvoja ja elukoita kutsutaan söpöiksi, miestä komeaksi!
Älkää kutsuko miestä söpöksi! Vauvoja ja elukoita kutsutaan söpöiksi, miestä komeaksi!
Mikä vaan kasarityyli missä jää sellanen rekkapaula niskis parturissa niskanpeitoks
Mä tunnen yhden miehen joka on sekä söpö, että komee...plus aivan mielettömän ihana herrasmies vaikkei itse itseään sellaisena näeÄlkää kutsuko miestä söpöksi! Vauvoja ja elukoita kutsutaan söpöiksi, miestä komeaksi!
elä liiottele, ei me varsinaisesti silleen tunnetaMä tunnen yhden miehen joka on sekä söpö, että komee...plus aivan mielettömän ihana herrasmies vaikkei itse itseään sellaisena näe
Sitä erehystä ei kyllä kukaan tehe, sennäkee kaikesta, että koiralta loppuu kuu es ii ennen kuin alakomalta loppuu rahaOotappa hetki niin suurennan, kun en oikein nähnyt
Hän puhuu minusta, Algomasta!elä liiottele, ei me varsinaisesti silleen tunneta
kappas, erehyinHän puhuu minusta, Algomasta!
Ai juu, sä olet söpö.elä liiottele, ei me varsinaisesti silleen tunneta
Ai niin, mää sain 2 kertaa kun nukuin aamulla. Se tarkoittaa mulla sitä että on paha puute.Sain äsken orgasmin nukkuessani
Ookko ihan varma?Hän puhuu minusta, Algomasta!
No elä nyvviiti nallekarhu siellä heittäytyä niin vaatimattomkselä liiottele, ei me varsinaisesti silleen tunneta
No, ei se mitään, ei sitä sukappas, erehyin
shshsh!Ookko ihan varma?
No, ei se mitään, ei sitä su
shshsh!
HöpöHän puhuu minusta, Algomasta!
Tuntuuko sinusta, että olisi lääkityksen paikkaHöpö
Oot kuulema söpö. mutta ookkonää ottana lääkkees tänäpänä?