Eikös poitsu ollu allerginen?Pitäiskö sittenkin ottaa kisu tänä vuonna? Olis joku seurana. Ja on kauhea kisukuume.
Eikös poitsu ollu allerginen?Pitäiskö sittenkin ottaa kisu tänä vuonna? Olis joku seurana. Ja on kauhea kisukuume.
Me muutetaan omillemme keväällä. Heti kun saadaan asunto.Eikös poitsu ollu allerginen?
Ok. No ota sitten ihmeessäMe muutetaan omillemme keväällä. Heti kun saadaan asunto.
Mä pystyn vastaamaan hänelle aina...aina!Hei. Mekille pystyy välillä vastaamaan. Jee.
Jopas on olo tylsistynyt*vajoaa hitaasti tuolilta lattialle*
Kyllä se tiedetään. Olet hakkeroinut robomodenMä pystyn vastaamaan hänelle aina...aina!
Mä pystyn vastaamaan hänelle aina...aina!
Laitoin sulle aiemmin yhen biisilinkinkin tänne, jollet huomannut...
OhoLaitoin sulle aiemmin yhen biisilinkinkin tänne, jollet huomannut...
Missä? En löytänyt!
Jinna Tervomaan biisu...*naputtaa vastausta apinanraivolla*Missä? En löytänyt!
Huomasin sen. Mutku siinä ei lue että on mulle. Annoin yläpeukun.Jinna Tervomaan biisu...*naputtaa vastausta apinanraivolla*
Jopa fisumies löysi sen, vaikka vois olla ''vaan'' broidi
Varmaan sun silmiesi tähden. Muistaakseni sulla on söpöt silmät.Taasen Algoman luontainen vaatimattomuus sai kolauksen.
Menin kahvishoppaan hakemaan kupin kahvia niin siellä oli nuori nainen työssä, ojensi mulle kahvini ja sanoi, ettei maksa mitään. Sama juttu tapahtui pari viikkoa aikaisemmin saman naisen kanssa.
Olen aona tiennut, että katseeni, olemukseni, käyttäytymiseni hyydyttää useamman miehen veret
Khyl varmasti. En sitä tarkoittanut.Algoma on täysin haluttava ilman ”söpöjä” silmiäkin,
Vaikka itse sen sanonkin.
No aattelin että kyll systeri sen muutenkin hokaaHuomasin sen. Mutku siinä ei lue että on mulle. Annoin yläpeukun.
Pokaa se tarjoilija.Taasen Algoman luontainen vaatimattomuus sai kolauksen.
Menin kahvishoppaan hakemaan kupin kahvia niin siellä oli nuori nainen työssä, ojensi mulle kahvini ja sanoi, ettei maksa mitään. Sama juttu tapahtui pari viikkoa aikaisemmin saman naisen kanssa.
Olen aina tiennut, että katseeni, olemukseni, käyttäytymiseni hyydyttää useamman miehen veret, mutta se on uutta, että jopa nuoret naisetkin reagoivat Algomaan noin.
Ei teidän kuitenkaan tarvitse huolestua asiasta, kyllä minä siihen aikanani totun
Noh, eeiih!Pokaa se tarjoilija.
Mulla on putkiaivo siinä että asia pitää sanoa.No aattelin että kyll systeri sen muutenkin hokaa
Pokaa se tarjoilija.
Jaa että yrität päästä kuin koira veräjästä selittämällä, että sullon miesten aivot?Mulla on putkiaivo siinä että asia pitää sanoa.