@Hypsy Mulla ei terolutista ole tullut mitään, mutta lugesteronista tuli aika voimakkaita tuntemuksia. Oli rinnat kipeät, mahaa juili, repäisykipuja ym.
Millos testaat
Millos testaat
Okei... Luin, että toi tissikipu on kai tyypillistä. En muista ollenkaan minkälaista oli silloin aiemmin. Täytyy tunnustaa, että johan mä huvin ja urheilun kannalta uitin one stepin huuhaa-tikkua kupissa ja samanlainen vaaleanpunainen haamuhan siihen tuli kuin edellisessä kierrossakin eli mun mittapuulla nega. Tein varmuudeksi toisenkin, kun niitä on paaaljon enkä aio enää niitä käyttää "virallisissa" testauksissa ja sama juttu sen kanssa. Jotenkin ne reagoi mun pissaan noin.@Hypsy Mulla ei terolutista ole tullut mitään, mutta lugesteronista tuli aika voimakkaita tuntemuksia. Oli rinnat kipeät, mahaa juili, repäisykipuja ym.
Millos testaat
Mitenhän saisin miehenkin ottamaan sitä Varasin ajan gynelle menkkojen jälkeen. Pakko käydä oman mielenrauhan takia.Voihan negat, ihan pyllystä
Meillä muuten mieskin käyttää tota vehnänalkioöljyä, sano et poistaa polvivaivat mut ite huomasin et se vaikuttaa myös sperman laatuun, huomattavasti paksumpaa
Mä sanoin vaa et se lisää hedelmällisyyttä et on nyt otetettava ni ei tarvin muuten suostutella tai sit vaa sujautat johonki ettei se huomaa, karseellehan toi alkuu maistuu mut makuun tottuuMitenhän saisin miehenkin ottamaan sitä Varasin ajan gynelle menkkojen jälkeen. Pakko käydä oman mielenrauhan takia.
Mulla oli sama homma perjantaina! Aamulla tummahko viiva ja illalla niin haalea että hyvä kun erotti. Sitten lauantaina lähes tasavahvat.Mitähän ihmettä..ovulaation pitäis olla maanantaina. Eilen ja tänään sain haaleeta viivaa, mutta nyt illasta kun kerrankin sain sen yli 4h pidätettyä, niin ei tullu viivaa ollenkaan
En oikestaan, tai lähinnä jos huomaan jonkun oireen@Karvakorvat Harmi homma kun oli lupaavia oireitakin Laitatteko muuten joka kierrosta oireita ylös?
LykopeeniMitäs kaikkia keinoja spermanlaadun parantamiseksi oli?
Meillä miehen tulos oli hyvä, tosin nuuskan käyttöä yrittää vasta nyt lopettaa. Mutta kaipa sitä voisi yrittää miehellekin jotain douppia syöttää, tuskinpa siitä mitään haittaakaan olisi.
Joku tiesi paremmin, mut äitiyspäivärahojen laskemiseen on tullut joku muutos.En oo jaksanut/ehtinyt kirjoitella. Kaikenlaista tohinaa jatkuvasti. Vielä ei ole uusi kierto alkanut mutta toivo on kyl mennyt. Tein negatestin dpo11, petyin ja kaikki oireetkin sitten katosivat. Meillä on taloudellisesti haastava tilanne mikäli lasten ikäero kasvaa yli kolmen vuoden, joten nyt on mietittävä miten edetään, jos seuraava kierto ei tuo tärppiä. Voi siis olla että meidän yrittäminen menee tauolle, tai sitten jatketaan tjottailemalla ja mikäli raskaudun laitan opinnot tauolle ja menen töihin puoleksi vuodeksi. Kaikkea sitä joutuukin miettimään.
Kaikille uusille yhteisesti tervetuloa!