Kattele serranon perhettä jokunen kausi niin kehittyySoorii senjoor-hombre pallihiiri, tuossa nachos-lauseessa oli 90 % mun espanjan tietämyksestä.
Kattele serranon perhettä jokunen kausi niin kehittyySoorii senjoor-hombre pallihiiri, tuossa nachos-lauseessa oli 90 % mun espanjan tietämyksestä.
Olin espanjan alkeiskursseilla tyttöjen takia, mutta meni pahasti päällekkäin pääaineopintojen kanssa, joten espanjan kieleni ja tyttöjen metsästys kyseiseltä kurssilta jäi hieman vajaavaiseksi.Soorii senjoor-hombre pallihiiri, tuossa nachos-lauseessa oli 90 % mun espanjan tietämyksestä.
Katsoin joskus espanjalaista Perhelääkäri-sarjaa, tuli vuosia sitten. Se oli ihana. Päähenkilön eli yhden mieslääkäri nimi oli muuten Nacho.Kattele serranon perhettä jokunen kausi niin kehittyy
Una cola zero por favormmmm espanjankieli on kyllä ihanan kuulosta...sellanen länquist of laav
Kyllä! Mä oon ihan sulaa vahaa espanjallemmmm espanjankieli on kyllä ihanan kuulosta...sellanen länquist of laav
tai Hernekeitto tai Mämmi tai Pulla tai KalakukkoKatsoin joskus espanjalaista Perhelääkäri-sarjaa, tuli vuosia sitten. Se oli ihana. Päähenkilön eli yhden mieslääkäri nimi oli Nacho.
Sama kun Suomessa olisi Syke-sarjassa jonku lääkärin etunimi Karjalanpaisti tai Makaronilaatikko.
Aijaa. Mää luulin, että saksa onmmmm espanjankieli on kyllä ihanan kuulosta...sellanen länquist of laav
Mä olen ollut kohta 9 vuotta meksikolaisen anoppi enkä osaa espanjaa edes alkeitammmm espanjankieli on kyllä ihanan kuulosta...sellanen länquist of laav
Eiks se oo uno?Una cola zero por favor
PULLA!!!! Ei nyt taas niitä pullia tai mä menen vielä hakemaan himputin mutakakkua keittiöstä.tai Hernekeitto tai Mämmi tai Pulla tai Kalakukko
Espanja ja italia ovat sisaruskielet, joten jos osaa/ymmärtää toista, oppii myös ymmärtämään ja jopa puhumaan toistakinUna cola zero por favor
No se tulee kakkosena, jos on sellanen vähä möree ääninen sakuAijaa. Mää luulin, että saksa on
Niin tai jos nimi oliskin Mutakakku Pulla LöppönenPULLA!!!! Ei nyt taas niitä pullia tai mä menen vielä hakemaan himputin mutakakkua keittiöstä.
No ei. Ei täällä mitään uunoja olla.Eiks se oo uno?
Mä haluisin vielä joskus mennä espanjan kurssilleMä olen ollut kohta 9 vuotta meksikolaisen anoppi enkä osaa espanjaa edes alkeita
Voi voi.Olin espanjan alkeiskursseilla tyttöjen takia, mutta meni pahasti päällekkäin pääaineopintojen kanssa, joten espanjan kieleni ja tyttöjen metsästys kyseiseltä kurssilta jäi hieman vajaavaiseksi.
Noh. Kyllä oli aina vientiä, kun piti paritöitä tehdä, koska siellä oli varmaan 90 naista + minä ja yksi toinen miesVoi voi.
Mut voin lohduttaa sua että et menettäny mitään: ne likat oli siellä kurssilla vaan manolitojen takia. Liput Malagaan oli niillä jo varmaan ostettu.
Taas multa tuli totuus, hups, pitää puhua vähän taiten jatkossa.
Tohtori Mämmin hyppysissä olis tukalat oltavattai Hernekeitto tai Mämmi tai Pulla tai Kalakukko
Yks lumikola kiitos?Una cola zero por favor
Sänkys jo, ei jaksa nousta enää. Mitäs sieltä tulee?Pistäkääs tlc-kanava päälle...
Tai "Tohtori Patonki tekee teille nyt gynekologisen sisätutkimuksen"Tohtori Mämmin hyppysissä olis tukalat oltavat
Hengenvaarallisesti läskiSänkys jo, ei jaksa nousta enää. Mitäs sieltä tulee?