Oo vaikka pallihiiri mut pulla on hyvää. Piste.Mää mikään pullahiiri oo...
Oo vaikka pallihiiri mut pulla on hyvää. Piste.Mää mikään pullahiiri oo...
Sennii tiukkapipoIlta meni jo. Nyt on yö.
*pieni muistutus Ellulle vaan normaalista vuorokausirytmistä*
Ei oo hyvää...aahhaaahhaaaaOo vaikka pallihiiri mut pulla on hyvää. Piste.
Onpas hyvää.Ei oo hyvää...aahhaaahhaaaa
Syytetään tästä tuota yhtä pullasankaria*syyttää ja mulkoilee Echoa mulkoisesti*Oliko pakko puhua pullasta? Nyt muistin, että mulla olisi jääkaapissa mutakakkua ja vaniljakastiketta
Ei vaan puhun vaan totta, mai diöSennii tiukkapipo
En ota vastuuta.Oliko pakko puhua pullasta? Nyt muistin, että mulla olisi jääkaapissa mutakakkua ja vaniljakastiketta
No yök mitään juustoo niihinNaachooo.. juustoo rasvaa
Ottanut raukka liikaa mallia rättiksestä
Niin taas yksi aikakausi päättyyKohta otan kuurin viimeiset tabut.
No sitten pitää imeä/nuolla vain se rasva siitä pellistä. Ei nachon muruakaan suuhunNo ei haittaa. Lue ketoosidieetistä
Nuo on liian lähellä toisiaan, pitäis levitellä ne pitkin sitä alalaitaaMä oon tänään ihan rähmäkäpälä ku lätkäsin Ellulle vahingossa alapeukun.
Niin ne ydinsodatkin alkaa kun painetaan väärää nappulaa, pitäis käydä Specssaversilla.
Mulla pitäs laittaa screenin vastakkaisille puolille ja sittenki käpälöisin niitä väärin.Nuo on liian lähellä toisiaan, pitäis levitellä ne pitkin sitä alalaitaa
Juu nuo ei oo poropeukaloita silmällä pitäen tehty Mä saatan sohia useampaankin kertaan ohi ennen kuin osuu oikeeseenMulla pitäs laittaa screenin vastakkaisille puolille ja sittenki käpälöisin niitä väärin.
Mä oon tänään ihan rähmäkäpälä ku lätkäsin Ellulle vahingossa alapeukun.
Niin ne ydinsodatkin alkaa kun painetaan väärää nappulaa, pitäis käydä Specssaversilla.
Echon pitäisi harjoitella sormenpään (etu- vai keskisormi?) herkkyyttä omalla nappulalla. Sen jälkeen peukuttamiseenkin tulisi varmuutta.Nuo on liian lähellä toisiaan, pitäis levitellä ne pitkin sitä alalaitaa
Sit kun syö suolasta kuten nachoja tai niiku mä, sipsejä, niin niillä nakkisormilla ei osu vahingossakaaJuu nuo ei oo poropeukaloita silmällä pitäen tehty Mä saatan sohia useampaankin kertaan ohi ennen kuin osuu oikeeseen
Vai niin, suosittelen samaa harjoitusta kuin Echollekin...Juu nuo ei oo poropeukaloita silmällä pitäen tehty Mä saatan sohia useampaankin kertaan ohi ennen kuin osuu oikeeseen
Hablas espanol? Eres un cieloMuchas Echos nachos grazias.
Alan asiantuntijakos siellä opastaaEchon pitäisi harjoitella sormenpään (etu- vai keskisormi?) herkkyyttä omalla nappulalla. Sen jälkeen peukuttamiseenkin tulisi varmuutta.
Soorii senjoor-hombre pallihiiri, tuossa nachos-lauseessa oli 90 % mun espanjan tietämyksestä.Hablas espanol? Eres un cielo
No näin se olisiNo sitten pitää imeä/nuolla vain se rasva siitä pellistä. Ei nachon muruakaan suuhun