Kuulostaa siltä, että tekisitte hyvää toisillenneOlis kiva olla pökittävänä.
Kuulostaa siltä, että tekisitte hyvää toisillenneOlis kiva olla pökittävänä.
JooKuulostaa siltä, että tekisitte hyvää toisillenne
Kuurinahan sitä pitäisi aina ottaakkin jotta ehtii ärtynyt ruokatorvikin tervehtyä.Somac on hyvää. Kestää tosin tunteja ennen kuin vaikuttaa, mutta sitten se vaikuttaa yli 24h
Syömisestä se myös paljon kiinni on. Itse en voi syödä sipsejä ja juoda kolaa tai alkoholia, jos haluan ettei närästä. Terveellisesti syötynä ja vettä juotuna, niin ei ole koskaan oireita... Tosin Cola Zero on mun heikkousKuurinahan sitä pitäisi aina ottaakkin jotta ehtii ärtynyt ruokatorvikin tervehtyä.
Mä jouduin joskus kiskoon useamman kuurin eri refluksilääkkeitä kunnes nexium paljastu hyväksi ja sillä sain korjattua refluksini niin etten ole vuosiin tarttenut kuin välillä ruokasoodaa. Monesti menee ajallaan ohi, yritän välttää turhia lääkkeitä ja käytän vasta kun ei muutoin helpota
Jep. Ja tuon vuoksi se monesti menee itsellään ohi jos välttää pahimpia.Syömisestä se myös paljon kiinni on. Itse en voi syödä sipsejä ja juoda kolaa tai alkoholia, jos haluan ettei närästä. Terveellisesti syötynä ja vettä juotuna, niin ei ole koskaan oireita... Tosin Cola Zero on mun heikkous
Sähän se olet kun sanoit että närästää Etkö enää muista? ]dementiakin sullaIkävää että olet niin herkkävatsainen
Oletko jutellut lääkärissä asiasta? Joskus tuommoinen pahoinvointisuus voi kieliä alitajuisesti mielenterveyden ongelmista.
Josko saisit apua ennenkuin ongelmasi pahenee.
Voi kun olet oksetus ihmiseksiIkävää että olet niin herkkävatsainen
Oletko jutellut lääkärissä asiasta? Joskus tuommoinen pahoinvointisuus voi kieliä alitajuisesti mielenterveyden ongelmista.
Josko saisit apua ennenkuin ongelmasi pahenee.
Sinähän saat pökkiä saunan jälkeenois kyllä kiva päästä pökkimään
Saunottu
Tekis mieli kaffetta vielä mut pierettää niin vietävästi et paree jättää väliin
Syömisestä se myös paljon kiinni on. Itse en voi syödä sipsejä, kalaa, leipää, ruokaa, salaattia, salaattikastiketta, hevosta, jääkaappia, pakastinta, wikkipannua, pitsaa ja juoda kolaa tai alkoholia tai vettä tai maitoa tai piimää tai kotikaljaa tai kaljaa tai viinaa tai viiniä, jos haluan ettei närästä. Terveellisesti syötynä ja pantuna, niin ei ole koskaan oireita... Tosin Pulla Hero on mun heikkous
Niitä on kahdenlaisia. Apteekin Somac auttaa kyllä lyhyessä ajassakin. Ja se toinen resepti somac on sitten kuuriluontoiseksi tarkoitettuKuurinahan sitä pitäisi aina ottaakkin jotta ehtii ärtynyt ruokatorvikin tervehtyä.
Mä jouduin joskus kiskoon useamman kuurin eri refluksilääkkeitä kunnes nexium paljastu hyväksi ja sillä sain korjattua refluksini niin etten ole vuosiin tarttenut kuin välillä ruokasoodaa. Monesti menee ajallaan ohi, yritän välttää turhia lääkkeitä ja käytän vasta kun ei muutoin helpota
Vitttu miten myöhään mussutatte. Olette varmaan tosi pläskejäJep. Ja tuon vuoksi se monesti menee itsellään ohi jos välttää pahimpia.
Saas nähä mitä nää nachot aiheuttaa mitä nyt teen ja kohta syödään
Mää mikään pullahiiri oo...
Siinä luki Hero, ei hiiri...H e r o...HERO!*tärisee rivosta*Mää mikään pullahiiri oo...
Ellimaari on aika timmimimmi. Syövät usein wingsejä, joissa ei pahemmin syömistä ole. Normaali ihminen tulee niistä vain kiukkuiseksi, ainakin mäVitttu miten myöhään mussutatte. Olette varmaan tosi pläskejä
Aika rivoaSiinä luki Hero, ei hiiri...H e r o...HERO!*tärisee rivosta*
Ellu on rivo mui jaAika rivoa
Naachooo.. juustoo rasvaaEllimaari on aika timmimimmi. Syövät usein wingsejä, joissa ei pahemmin syömistä ole. Normaali ihminen tulee niistä vain kiukkuiseksi, ainakin mä
Jaaaa mee toivooootamme ja me toitootamme hyyyväää jouluuuaHyvää iltaa, hyvää iltaa, itse kullekin vääeellee, sekä isännill, että emännill, jokaiselle ken talossa on ja me toivotamm ja me toivotamm, hyvää jotakinpimpelipompeliaaa....
Rasva ei haittaa pätkääkään, jos ei syö hillareita.Naachooo.. juustoo rasvaa
Ottanut raukka liikaa mallia rättiksestä
Pieni rivous on hyvästä.Ellu on rivo mui ja
JooPieni rivous on hyvästä.
HaittaaRasva ei haittaa pätkääkään, jos ei syö hillareita.
No ei haittaa. Lue ketoosidieetistäHaittaa
Ilta meni jo. Nyt on yö.Hyvää iltaa, hyvää iltaa, itse kullekin vääeellee, sekä isännill, että emännill, jokaiselle ken talossa on ja me toivotamm ja me toivotamm, hyvää jotakinpimpelipompeliaaa....