Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Somac on hyvää. Kestää tosin tunteja ennen kuin vaikuttaa, mutta sitten se vaikuttaa yli 24h
Kuurinahan sitä pitäisi aina ottaakkin jotta ehtii ärtynyt ruokatorvikin tervehtyä.
Mä jouduin joskus kiskoon useamman kuurin eri refluksilääkkeitä kunnes nexium paljastu hyväksi ja sillä sain korjattua refluksini niin etten ole vuosiin tarttenut kuin välillä ruokasoodaa. Monesti menee ajallaan ohi, yritän välttää turhia lääkkeitä ja käytän vasta kun ei muutoin helpota:)

• Tykkää
Reactions: KalaMies
Kuurinahan sitä pitäisi aina ottaakkin jotta ehtii ärtynyt ruokatorvikin tervehtyä.
Mä jouduin joskus kiskoon useamman kuurin eri refluksilääkkeitä kunnes nexium paljastu hyväksi ja sillä sain korjattua refluksini niin etten ole vuosiin tarttenut kuin välillä ruokasoodaa. Monesti menee ajallaan ohi, yritän välttää turhia lääkkeitä ja käytän vasta kun ei muutoin helpota:)
Syömisestä se myös paljon kiinni on. Itse en voi syödä sipsejä ja juoda kolaa tai alkoholia, jos haluan ettei närästä. Terveellisesti syötynä ja vettä juotuna, niin ei ole koskaan oireita... Tosin Cola Zero on mun heikkous :D

Syömisestä se myös paljon kiinni on. Itse en voi syödä sipsejä ja juoda kolaa tai alkoholia, jos haluan ettei närästä. Terveellisesti syötynä ja vettä juotuna, niin ei ole koskaan oireita... Tosin Cola Zero on mun heikkous :D
Jep. Ja tuon vuoksi se monesti menee itsellään ohi jos välttää pahimpia.

Saas nähä mitä nää nachot aiheuttaa mitä nyt teen ja kohta syödään:p:D

• Tykkää
Reactions: KalaMies
vierailija
Ikävää että olet niin herkkävatsainen:unsure:
Oletko jutellut lääkärissä asiasta? Joskus tuommoinen pahoinvointisuus voi kieliä alitajuisesti mielenterveyden ongelmista.
Josko saisit apua ennenkuin ongelmasi pahenee.
Sähän se olet kun sanoit että närästää :unsure: Etkö enää muista? :unsure:]dementiakin sulla

Mutta on järjenvastaista lipitellä kahvia yömyöhään :cautious:hullua sanoisinko

Syömisestä se myös paljon kiinni on. Itse en voi syödä sipsejä, kalaa, leipää, ruokaa, salaattia, salaattikastiketta, hevosta, jääkaappia, pakastinta, wikkipannua, pitsaa ja juoda kolaa tai alkoholia tai vettä tai maitoa tai piimää tai kotikaljaa tai kaljaa tai viinaa tai viiniä, jos haluan ettei närästä. Terveellisesti syötynä ja pantuna, niin ei ole koskaan oireita... Tosin Pulla Hero on mun heikkous :D
o_O

vierailija
Niitä on kahdenlaisia. Apteekin Somac auttaa kyllä lyhyessä ajassakin. Ja se toinen resepti somac on sitten kuuriluontoiseksi tarkoitettu

Yhteistyössä