Piti tää kahvinaama heittää mekille vastaukseks mut oli niin raju kahvittelija et jäi moden haaviin
Piti tää kahvinaama heittää mekille vastaukseks mut oli niin raju kahvittelija et jäi moden haaviin
Ei sujunu vvai... hmm....
Entäs "Appilan pappilan papupata pankolla kiehuu ja porisee"
Ehkä mode on tee ihmisiä
Mä ole kyllästynyt siihen makuun. Tumma paahto on terveellisempää.Juhla mokka on kahveista laadukkain. Ja kaikki te moukat väheksytte sitä. Teillä on suu tuohesta tehty.
SelkeestiEhkä mode on tee ihmisiä
Vuoden vitsi "Laadukasta" tai ei, siitä pissivedestä ei saa itsensä kuin kipeäksiJuhla mokka on kahveista laadukkain. Ja kaikki te moukat väheksytte sitä. Teillä on suu tuohesta tehty.
Varmaan klo 18 päiggäreilläMihin ellu hävisi? Olisi ollut kahvia tarjolla.
Tuo on kiusaamista mitä teet.Ei sujunu vvai... hmm....
Entäs "Appilan pappilan papupata pankolla kiehuu ja porisee"
Kissaa leikitin ja tein kahviaMihin ellu hävisi? Olisi ollut kahvia tarjolla.
Ookko nä syöny göransin kanakebabbia? Pakaste. Oli joskus lidlissä erä. Ihan hyvää
Sitä pelkään.Varmaan klo 18 päiggäreillä
Kissaa leikitin ja tein kahvia
Olen syvästi pahoillani..*ottaa hatun päästä ja kumartaa nöyrästi*Tuo on kiusaamista mitä teet.
Oliko pakko laittaa kuva?
Höh...meidän lidlissä ei ollut Meillä on puoli pussia vielä jäljelläOlen syönyt ja mulla on sitä pakkasessakin tällä hetkellä ja oli taas Lidlisdäkin myynnissä tällä viikolla. Loistava tuote kokonsa, hintansa ja makunsa puolesta
Oi, mä voisin syödä tuon salaatin
Ihanaa kun mekki ja ellimaar muistutitte...*hiihtää sohvalle*
Kiitos, tiedän mikä soi varmasti ens viikon päässäUuuu aaa iii uuu viiuuvaauuu uuuu aaa iiii uuuu vuiiuuuu vaaauuuu tiedän mitä sun mielessä liikkuu
Jooo. Korvamato iskiKiitos, tiedän mikä soi varmasti ens viikon päässä
Ei sinänsä haittaa, tykkään movetronista