Ylempi one step ja alempi sofi. Onko molemmat negoja?
Attachments
-
676,6 KB Luettu: 30
Ite pitäisin negoina vielä noitaYlempi one step ja alempi sofi. Onko molemmat negoja?
mie ostin kans auton ois ollu kyllä järkevämpi säästää nekin rahat.Mä olin esikoisen ekan luokan äippävapailla, ja kyl se helpottaa niin omaa jännitystä ja myös sen ekaluokkalaisen. Nyt toiveena olisi, et ku toinen aloittaa ekan niin voisin kans olla kotona
Mä selailen rattaita ja mietin sänkyä ym meidän huoneeseen. Miehen kanssa mietittiin jo huonejärjestystä, ja miehellä nyt sit iski autokuume. Haluaisi nyt mun pikkufarkun tilalle 7 hengen auton. Yritän nyt toppuutella sitä.
minä myösIte pitäisin negoina vielä noita
Jos nyt laskelmat pitää paikkansa niin kp 14 ja dpo 1. Eli ovis olisikin tulossa myöhemmin tai sitten kierto heittää miten sattuu.minä myös
Tsemppiä yritykseen ja piinapäiviinHeips
Olen jokusen päivän lueskellut muiden kirjoituksia ja nyt ajattelin liittyä mukaan kuumeilemaan
Meillä on kaksi lasta ja yritetään kolmatta. Ensimmäinen ja toinen lähteneet 3. ja 1. kierrolla alulle mutta nyt alkaa olla molemmilla jo ikää niin jännittää miten mahtaa onnistua Nyt toinen kierto menossa, hedelmällisiä päiviä vielä huominen ja yritystä on kyllä ollut
Minut voi lisätä ekan sivun listalle
Kardemum/39 v./3./ya 11/19 ja kierron suhteen tänään dpo 0, piinapenkki siis tiedossa Yritän olla kovin aikaisin testailematta mutta en tiedä maltanko...Ne Rfsu:n testit ei taida olla kovin kalliita?
Voi että itsellä oli viime kierrossa hyvin samankaltainen tilanne! Ovista en hahmottanut tarkalleen, mutta limojen ja muiden oireiden perusteella arvelin että oli 3-4vrk myöhässä. Menkkojen oisi pitänyt slkaa torstaina, mutta niitä ei kuulunut, eikä oireita siihen liittyenkään ollut että olisivat tuloillaan. Omat toiveet siinä jo pääsi heräämään. Sunnuntaina tein testin, joka oli täysin puhdas nega. Siinä vaiheessa kyllä toiveet jo aika lailla laski, vaikka ajattelinlik, että jos ovis ollut myöhässä, niin ehkäpä testi ei vain vielä näytä.. Mutta ma myöhään illalla sitten vuoto alkoi. Oletan siis että ovis oli myöhässä ja siitä syystä myös koko kierto piteni. Aiemmin siis oma kierto ollut hyvin tasainen, aina 28vrk. Mutta voi että toivon, että sinulle ei käy samoin, vaan että sinulla myöhästyminen johtuisi raskaudesta toivoa todella on niin kauan kunnes vuoto alkaa! Joku muu jo aiemmin kyselikin, millä testillä testasit?mie ostin kans auton ois ollu kyllä järkevämpi säästää nekin rahat.
kaipaisin joko rohkaisevia viestejä tai asiallisen realistisia jotten leijuisi aivan pilvissä eli mitä tuumaatte tästä: ovulaatiotesti plus 22.12. Seksiä dpo -1,0 ja +1 olosuhteista johtuen mutta onneksi osui nappiin. Ovulaatio oli 4pv myöhässä. Nyt mennään kp 32/28 eli menkat neljättä päivää myöhässä. Toissapäivänä pieni tuhru, eilen ja tänään ei mitään. Raskausoireita ei ole. Pms oireet kestäneet jo viikon ja raivo on ollut ennenkuulumatonta yleensä pms kestää pari pv. Menkkajomoa nyt viidettä päivää. Testi kp 29 negatiivinen, tuolloin dpo 10. Ajatuksia? Voisko vielä plussa tulla? vai onkohan menkat myöhässä kun ovulaatiokin oli.. huomenna testipäivä mutta jännittää niin pirusti että kaipaan ajatustenvaihtoa
ainoastaan pregcheckiä oli kaupassa en ole muuten tarkastanut että kuinka herkkä on.@Lina87 Toivoa vielä on, millä merkillä testasit? Pidetään peukkuja
minullaki aina kierto 28pv, ihan harvakseltaan 27. Mutta mulla nyt varma tuo ovulaation myöhästyminen ja olikohan se niin että yleensä luteaalivaihe on aika vakio samalla naisella eli sen perusteella menkat ei ns vielä oo myöhässä vaan kroppa toimii oikein, ovulaatio vaan jostaki syystä myöhästyi voi jukra. Kyllä on julmaa tehdä tällasta vauvakuumeiselle pregcheck oli aiempi testi. Nyt muistaakseni kotona on pregcheckiä ja clear blue.Voi että itsellä oli viime kierrossa hyvin samankaltainen tilanne! Ovista en hahmottanut tarkalleen, mutta limojen ja muiden oireiden perusteella arvelin että oli 3-4vrk myöhässä. Menkkojen oisi pitänyt slkaa torstaina, mutta niitä ei kuulunut, eikä oireita siihen liittyenkään ollut että olisivat tuloillaan. Omat toiveet siinä jo pääsi heräämään. Sunnuntaina tein testin, joka oli täysin puhdas nega. Siinä vaiheessa kyllä toiveet jo aika lailla laski, vaikka ajattelinlik, että jos ovis ollut myöhässä, niin ehkäpä testi ei vain vielä näytä.. Mutta ma myöhään illalla sitten vuoto alkoi. Oletan siis että ovis oli myöhässä ja siitä syystä myös koko kierto piteni. Aiemmin siis oma kierto ollut hyvin tasainen, aina 28vrk. Mutta voi että toivon, että sinulle ei käy samoin, vaan että sinulla myöhästyminen johtuisi raskaudesta toivoa todella on niin kauan kunnes vuoto alkaa! Joku muu jo aiemmin kyselikin, millä testillä testasit?
Jatkaisin tikuttelua ootko testannut kerran vai kahesti päivässä? Kahesti voi myös koittaa jos jäisi kiinni paremmin. Tsemppiä!Jos nyt laskelmat pitää paikkansa niin kp 14 ja dpo 1. Eli ovis olisikin tulossa myöhemmin tai sitten kierto heittää miten sattuu.
Tänään nyt tikuttelin kahdesti eri aikoihin ja molemmissa sama tulos. Koitan vielä huomenna ja ylihuomenna tikuttaa, mutta sen jälkeen luovutan ja jään odottamaan menkkoja.Jatkaisin tikuttelua ootko testannut kerran vai kahesti päivässä? Kahesti voi myös koittaa jos jäisi kiinni paremmin. Tsemppiä!
Sillä sain ite näkyviin aikaisin, en kyl muista itekää oliko herkkä mutta vielä aiemmin sain näkyviin ovis testillä et jos sulta vielä sellainenkin löytyy ni kannattaa testaa..tai sit maltilla parin päivän päästä uudestaanainoastaan pregcheckiä oli kaupassa en ole muuten tarkastanut että kuinka herkkä on.[/QUOTE
No sanopa muuta! Itsekin silloin mietin kun 4pv myöhässä ja negan tikkuun sain, että olisin mieluummin ottanut ne menkat vaan ajallaan kuin sen epätietoisuuden mitä se odottaminen toi! on se keho katala! Mutta täällä ettei sun odottelu olisi turhaa vaan sille olisi hyvä syyminullaki aina kierto 28pv, ihan harvakseltaan 27. Mutta mulla nyt varma tuo ovulaation myöhästyminen ja olikohan se niin että yleensä luteaalivaihe on aika vakio samalla naisella eli sen perusteella menkat ei ns vielä oo myöhässä vaan kroppa toimii oikein, ovulaatio vaan jostaki syystä myöhästyi voi jukra. Kyllä on julmaa tehdä tällasta vauvakuumeiselle pregcheck oli aiempi testi. Nyt muistaakseni kotona on pregcheckiä ja clear blue.
malttia ei tässä hommassa niin tunneta tosin tässä kierrossa ollu niin vahvat pms oireet että olin varma ettei tule tärppiä. Kunnes kierto venyi.. ja sit uudelleen varma olo ettei ole tärpännyt kun tuli se tuhru ja rupesin ootteleen vuotoa nyt ollaan sitten siinä tilanteessa ettei meinaa pysyä housuissaan näkyykö ovulaatiotestissä raskaus selkeänä plussana? Vai viivana ylipäätään? Niitä ois matkassaSillä sain ite näkyviin aikaisin, en kyl muista itekää oliko herkkä mutta vielä aiemmin sain näkyviin ovis testillä et jos sulta vielä sellainenkin löytyy ni kannattaa testaa..tai sit maltilla parin päivän päästä uudestaan
Mulla näky aika vahvoina molemmat, aloin tikuttaa dpo7 ehkä jo..mul oli niin vahva fiilis raskautumisesta jo silloin, tunsin kiinnittymisen ja oli oireita melkein kuin ois ovis lähellä näytti ovis testi silloin. Ja sit kun sain haamun r.testiin, muutama päivä myöhemmin ni ovis testi näytti ihan punaista siinä vaiheessamalttia ei tässä hommassa niin tunneta tosin tässä kierrossa ollu niin vahvat pms oireet että olin varma ettei tule tärppiä. Kunnes kierto venyi.. ja sit uudelleen varma olo ettei ole tärpännyt kun tuli se tuhru ja rupesin ootteleen vuotoa nyt ollaan sitten siinä tilanteessa ettei meinaa pysyä housuissaan näkyykö ovulaatiotestissä raskaus selkeänä plussana? Vai viivana ylipäätään? Niitä ois matkassa
Hyvin voi olla plussa. Testaa!mie ostin kans auton ois ollu kyllä järkevämpi säästää nekin rahat.
kaipaisin joko rohkaisevia viestejä tai asiallisen realistisia jotten leijuisi aivan pilvissä eli mitä tuumaatte tästä: ovulaatiotesti plus 22.12. Seksiä dpo -1,0 ja +1 olosuhteista johtuen mutta onneksi osui nappiin. Ovulaatio oli 4pv myöhässä. Nyt mennään kp 32/28 eli menkat neljättä päivää myöhässä. Toissapäivänä pieni tuhru, eilen ja tänään ei mitään. Raskausoireita ei ole. Pms oireet kestäneet jo viikon ja raivo on ollut ennenkuulumatonta yleensä pms kestää pari pv. Menkkajomoa nyt viidettä päivää. Testi kp 29 negatiivinen, tuolloin dpo 10. Ajatuksia? Voisko vielä plussa tulla? vai onkohan menkat myöhässä kun ovulaatiokin oli.. huomenna testipäivä mutta jännittää niin pirusti että kaipaan ajatustenvaihtoa
Voihan negat, ihan pyllystäHyvin voi olla plussa. Testaa!
Niin ja tänä aamuna nega testattu. Itkut vedin aamulla, mutta nyt olo helpompi. Ei haittais, jos ne menkatki alkais ajoissa. Ajattelin käydä hakemassa ruohonjuuresta sitä vehnänalkioöljyä, sillä kun pitäis mielialaankin olla positiivinen vaikutus.