Totuudenhan hän vain kertoi. Lisäksi kutsuit itseäsikin tontuksi, joten olet hyväksynyt tämän totuuden itsekinLähden nyt aamupano.., tuota aamulenkille, mutta palaan lukemaan mekin vastauksen
Söin vain salaattia ja muutaman chicken wingsin. Ja join tietysti lasillisen punaviiniä. Jos menen kauppaan nälkäisenä, mulla on kotiin tullessani valtava määrä ostoksia, mutta ei varsinaisesti mitään, mistä laittaisin ruokaa Nyt vähän siivoilen ja sitten alan tekemään katkarapurisottoa.Mitä söit?
Tonttu sanaa voi käyttää myös hellittely mielessä.Sanoi Algomaa tontuksi. Se on ilmiselvää kiusaamista, eikö olekin, mekki?
Höh! Tontuthan on just IHANIA! <3 Mulla on kotona jo kaksi tonttuoveakin. Toinen joulutonttuja ja saunatonttuja varten ja toisen sain just tyttäreltä joululahjaksi leprechauneja varten.Sanoi Algomaa tontuksi. Se on ilmiselvää kiusaamista, eikö olekin, mekki?
Eiiiiii saa mennä ettei tule mitään jälkitautejaJa päivää. Pitäisi mennä salille, mutta en tiedä viitsinkö, koska edelleen limaa irtoaa sen verran mallikkaasti
Nyt tonttua koijataanTonttu sanaa voi käyttää myös hellittely mielessä.
No näin mä vähän meinasinkin. Käyn vain kävelyllä jossain vaiheessa, jotta saan raitista ilmaaEiiiiii saa mennä ettei tule mitään jälkitauteja
Ei koijata, tonttuNyt tonttua koijataan
No minua voi kutsua pukiksi, alkoholimaata tontuksiEi koijata, tonttu
Sitten voi myös sanoa, että tonde
Saako sinuakin kutsua niin, hellittelymielessä? tonttuseniTonttu sanaa voi käyttää myös hellittely mielessä.
Eikös nekin pitäisi ottaa jo pois? Sulkea vintille ensi joulua odottamaanHöh! Tontuthan on just IHANIA! <3 Mulla on kotona jo kaksi tonttuoveakin. Toinen joulutonttuja ja saunatonttuja varten ja toisen sain just tyttäreltä joululahjaksi leprechauneja varten.
Ai kamala, luin että stondisEi koijata, tonttu
Sitten voi myös sanoa, että tonde
Ei oikein voi, koska joulutontut ja saunatontut käyttävät samaa tonttuovea. Sain vasta vähän aikaa sitten tietää, että olenkin 3,9%:sti irlantilainen. En ole ehtinyt perehtyä leprikooneihin ja niiden tapoihin, joten en halua olla myöskään epäkohtelias ja pistää ovea kiinni niiden nenän edestä. Sen olen ymmärtänyt, että leprikooneja ei kannattaisi suututtaa. Parempi siis, että saavat vapaasti kulkea tonttuovesta sisään ja ulos.Eikös nekin pitäisi ottaa jo pois? Sulkea vintille ensi joulua odottamaan
Ei oikein voi, koska joulutontut ja saunatontut käyttävät samaa tonttuovea. Sain vasta vähän aikaa sitten tietää, että olenkin 3,9%:sti irlantilainen. En ole ehtinyt perehtyä leprikooneihin ja niiden tapoihin, joten en halua olla myöskään epäkohtelias ja pistää ovea kiinni niiden nenän edestä. Sen olen ymmärtänyt, että leprikooneja ei kannattaisi suututtaa. Parempi siis, että saavat vapaasti kulkea tonttuovesta sisään ja ulos.
Samaa olisin sanonut, mutta ei sitä taideta opettaa nykyään missään? Ennenmuinoin on tiedetty, et linnunmunista tuöee keskellä talvea pula ja siksi on otettu kotikanoja. Onneksi niitä saa kaupoistakin, et saa joka-aamuisen munakkaan kolmella munalla valmistettua. Kermatilkan tilalle voi laittaa pirkan kookoskermaa, kun ne kunnolliset kermat kirnutaan nykyään ranskalaisten voisarviin:-(Keltuaisista saat koliinia. Muistathan syödä niitä päivittäin?
Tunge sä ne koliittikermat ja voisarvet sanonko minneSamaa olisin sanonut, mutta ei sitä taideta opettaa nykyään missään? Ennenmuinoin on tiedetty, et linnunmunista tuöee keskellä talvea pula ja siksi on otettu kotikanoja. Onneksi niitä saa kaupoistakin, et saa joka-aamuisen munakkaan kolmella munalla valmistettua. Kermatilkan tilalle voi laittaa pirkan kookoskermaa, kun ne kunnolliset kermat kirnutaan nykyään ranskalaisten voisarviin:-(
Sitä se oli mutta antaa olla sitten. Poistin viestin.Tonttu sanaa voi käyttää myös hellittely mielessä.