Päivää
Päivää Mitä kuuluu?Päivää
Se on mennyt liiallisuuksiin.Jaah, Huomenta siis! Yritin lainata m.e.kin kahviahörppivää mut se olikin liikaa automodelle.
Kahvilla täälläkin.
Kiitos, ihan hyvää kuuluu. Taas vaihteeksi 2012 mulla poksahti joulun alla munuaisvaltimo ja nyt 2019 umpisuoli. Onneksi tällä kertaa pääsin sentään jouluksi kotiin. 7 vuoden päästä eli 2026 on varmaan paras jo joulukuun alussa mennä valmiiksi sairaalan päivystykseen odottelemaan, mikä silloin poksahtaaHuomenta täällä vasta
Mitä kuuluu? Ja mitä tänään ruoaksi?
*suunnittelee kauppareissua*
Kiitos, ihan hyvää kuuluu. Taas vaihteeksi 2012 mulla poksahti joulun alla munuaisvaltimo ja nyt 2019 umpisuoli. Onneksi tällä kertaa pääsin sentään jouluksi kotiin. 7 vuoden päästä eli 2026 on varmaan paras jo joulukuun alussa mennä valmiiksi sairaalan päivystykseen odottelemaan, mikä silloin poksahtaa
Kiitos, ihan hyvää kuuluu. Mä tänään mietin, lähtisinkö käymään Alkossa vai en. Ostamassa madeiraa, jotta voisi viettää tän illan Kaksplussalla kuten joskus kauan sitten. Joskus aikoinaan tuli vietettyä palstalla todella paljon aikaa. Lapsetkin olivat silloin vielä koulussa. Ja nyt mä uutenavuotena tajusin, että mä pääsen tällä vuosikymmenellä vanhuuseläkkeelle Mihin nämä kaikki vuodet katosivat?Päivää Mitä kuuluu?
Mä vaihdan alaa selän takia. Opiskelen omniassa merkonomiksi.
T. Wanha tuttu nikin vaihtaja
Ai niin ja se ruoka. Jotain jauhelihasta. En ole vielä päättänyt.Huomenta täällä vasta
Mitä kuuluu? Ja mitä tänään ruoaksi?
*suunnittelee kauppareissua*
Muistoihin.Kiitos, ihan hyvää kuuluu. Mä tänään mietin, lähtisinkö käymään Alkossa vai en. Ostamassa madeiraa, jotta voisi viettää tän illan Kaksplussalla kuten joskus kauan sitten. Joskus aikoinaan tuli vietettyä palstalla todella paljon aikaa. Lapsetkin olivat silloin vielä koulussa. Ja nyt mä uutenavuotena tajusin, että mä pääsen tällä vuosikymmenellä vanhuuseläkkeelle Mihin nämä kaikki vuodet katosivat?
Totta!Muistoihin.
Keltuaisista saat koliinia. Muistathan syödä niitä päivittäin?kun vaan tuo muisti pelais edes auttavasti
Voi kamala Toivottavasti olis poksahtelut sun osalta jo hoidettu eikä enää tulis vastaaviaKiitos, ihan hyvää kuuluu. Taas vaihteeksi 2012 mulla poksahti joulun alla munuaisvaltimo ja nyt 2019 umpisuoli. Onneksi tällä kertaa pääsin sentään jouluksi kotiin. 7 vuoden päästä eli 2026 on varmaan paras jo joulukuun alussa mennä valmiiksi sairaalan päivystykseen odottelemaan, mikä silloin poksahtaa
Päivää!
Meillä riisutaan tänään joulu pois Aina yhtä haikeaa, joulu kestää niin vähän aikaa.
Kuusi kyllä nakattiin jo torstaina pois.
Tajusin kans ettei olla yhtään suunniteltu tän päivän/viikonlopun ruokia. Täytyy sukeltaa varmaan pakkaseen josko sieltä saisi lounasajan vatsantäytteet, ja iltapäivällä käydä kaupassaLaiskottaa enkä jaksa vielä kauppaan.
Tungin siis uuniin kokonaisen juurisellerin mausteiden ja voin kera. Lisukkeeksi voisi vaikka sienimuhennosta.
Päivällisellä voi sit olla jotain lihaakin.
en varppina juo kolinaaKeltuaisista saat koliinia. Muistathan syödä niitä päivittäin?
PitääJoko joulukuusi pitää nakata pois?
Vielä pari päivää aikaa tanssia kuusen ympärillä. Loppiainen on se "virallinen" viimeinen joulukuusen poisnakkaus päiväJoko joulukuusi pitää nakata pois?
Vielä pari päivää aikaa tanssia kuusen ympärillä. Loppiainen on se "virallinen" viimeinen joulukuusen poisnakkaus päivä