vierailija
Kiitos vastauksesta.eli pitkään näköjään näyttää plussaa keskenmenon jälkeen.Mahdollisuus on toki molempiin vaihtoehtoihin. Mulla raskaustesti oli km:n jälkeen plussa vielä 5 viikkoa sen jälkeen.
Kiitos vastauksesta.eli pitkään näköjään näyttää plussaa keskenmenon jälkeen.Mahdollisuus on toki molempiin vaihtoehtoihin. Mulla raskaustesti oli km:n jälkeen plussa vielä 5 viikkoa sen jälkeen.
Heippa!
Ihan aluksi pahoitteluni kaikille keskenmenon kokeneille. Monella on ollut myös haasteita vuotojen kanssa, tsemppiä kaikille niiden kanssa.
Onnittelut myös plussanneille ja tarrasukkia matkaan.
Kirjoittelin tuonne aiempaan keskusteluun, kun tipahdin pois toukokuisista. Silloin raskaus meni kesken rv 4+3.
Pari kuukautta pidettiin taukoa ja joulukuussa sitten testi näytti plussaa ja itse sinisilmäisesti ajattelin, että suuremmalla todennäköisyydellä raskaus jatkuu loppuun asti. Noh, aatonaattona alkoi niukka vuoto, joka muuttui aattona runsaaksi ja kivut tulivat mukaan. Viikkoja oli kasassa 5+5 ja niin vain sekin raskaus meni kesken.
Olen tilanteesta ahdistunut, sillä en jotenkin käsitä, että 7 onnistuneen raskauden jälkeen, kehoni ei pysty viemään raskautta loppuun. Lähinnä panikoin, että onko jokin pahasti pielessä
Ferritiini minulla oli pari vuotta sitten matalalla ja rautaa söin vain hetken. Olen nyt sitten alkanut tankkaamaan rautaa ja muita vitamiinejä ja yritän myös pudottaa painoa, josko siitä olisi apua.
Ja loppuun vielä kysymys, eli kuinka pian vuodon jälkeen kuukautiset voi alkaa? Keskenmenosta vuoto alkoi siis 23.12 ja loppui 29/30.12. Testi oli eilen puhdas nega ja nyt vessassa käydessä paperiin tuli verta. Voiko nämä olla jo kuukautiset?
Pahoittelut tilanteestasi, voin vain kertoa omien kokemusten perusteella. Itsellä 2 km viikoilla 5, sanottiin että kyse on kemiallisesta raskaudesta eli munasolu hedelmöittyy mutta ei kiinnity vaan vuotaa kuukautisvuodon mukana pois. Kuukautiset vain myöhästyy. Eihän se silti tee menetyksestä sen vähempää Mulla toisen kohdalla vuoto kesto viikon todella runsaana hyytymien kera ja hetken oli poissa kunnes taas alkoi, kaiken kaikkiaan kaks viikkoa vuodin.Heippa!
Ihan aluksi pahoitteluni kaikille keskenmenon kokeneille. Monella on ollut myös haasteita vuotojen kanssa, tsemppiä kaikille niiden kanssa.
Onnittelut myös plussanneille ja tarrasukkia matkaan.
Kirjoittelin tuonne aiempaan keskusteluun, kun tipahdin pois toukokuisista. Silloin raskaus meni kesken rv 4+3.
Pari kuukautta pidettiin taukoa ja joulukuussa sitten testi näytti plussaa ja itse sinisilmäisesti ajattelin, että suuremmalla todennäköisyydellä raskaus jatkuu loppuun asti. Noh, aatonaattona alkoi niukka vuoto, joka muuttui aattona runsaaksi ja kivut tulivat mukaan. Viikkoja oli kasassa 5+5 ja niin vain sekin raskaus meni kesken.
Olen tilanteesta ahdistunut, sillä en jotenkin käsitä, että 7 onnistuneen raskauden jälkeen, kehoni ei pysty viemään raskautta loppuun. Lähinnä panikoin, että onko jokin pahasti pielessä
Ferritiini minulla oli pari vuotta sitten matalalla ja rautaa söin vain hetken. Olen nyt sitten alkanut tankkaamaan rautaa ja muita vitamiinejä ja yritän myös pudottaa painoa, josko siitä olisi apua.
Ja loppuun vielä kysymys, eli kuinka pian vuodon jälkeen kuukautiset voi alkaa? Keskenmenosta vuoto alkoi siis 23.12 ja loppui 29/30.12. Testi oli eilen puhdas nega ja nyt vessassa käydessä paperiin tuli verta. Voiko nämä olla jo kuukautiset?
Tekisin saman pc:n huomennaUjo taustallalukija ilmoittautuu. Kesällä kirjoittelin jotain tänne. Eli kkm 07/19. Nyt dpo 9-10 ja tällainen haamu (?) tuli testiin testiajalla. Eilinen ja toissapäivänä melko puhtaat negat. Oireina on rintojen särky ja ajoittainen kova kipu toisessa rinnassa sekä kuplintaa kohdun seudulla. Eilen tuli repäisykipu kun nousin liian hätäisesti autosta. Tää syksy on ollut aika rankka kun yritetty raskautua ja pientä työuupumusta myös pukkaa. Ajattelin hakea tänään töiden jälkeen jonkun herkemmän testin, onko suosituksia?
https://aijaa.com/7iIcy5
Tottakait, jännitetään yhdessäKäyn hamstraamassa pc:itä ja jonkun muun ja sitten jännittelen koko viikonlopun! Ääk vaikka tätä on kovasti yritetty niin tietenkin pelonsekaisin tuntein mikäli tää nyt onnistuisi. Siis että onkohan musta äidiksi jne... Esikoinen kyseessä siis, 31 v minä päivitän tänne miten menee jos se on teille ok.
Oliko r testi jo nega?Epäilys olikin et voisko olla ovis jo lähellä vaikka keskenmenosta niin vähän aikaa mut testi pärähti punaiselle samantien.. ja ite aattelin et kroppa menee varmasti taas ihan sekaisin..Tietenkin nyt painaa mieltä voiko tän jo hyödyntää kun vuotokin palas, tosin vähäisenä, jää vain pyyhkiessä paperiin..
Voikohan ovulaatiokin aiheuttaa jotain pientä vuotoa? Kun taas jos tää on vielä keskenmeno vuotoa niin ei uskaltas ettei tulis mitää tulehduksia mut jos taas oikee ovis ni en todellakaan haluis olla hyödyntämättä.. on tää kans vaikeeta
Joo, mietin vain, että jos edelleen hcg koholla, vaikuttaa se ovistestiin@Karvakorvat Kävin eilen labrassa, istukkahormoni arvot katottiin ja tänään sanoivat et soittaa jos niis on jotain. Eivät soittaneet joten ilmeisesti on laskeneet. Mulle tehtiin kohdun imutyhjennys 23.12 jolloin vielä ultrattiin et kaikki tuli pois.
Niin kait täs uskaltaa alkaa peittoo heiluttelee Miehelki alko tänään sopivasti vapaat
Mä tekisin, mulla tais mennä 3vko että oli nega. Ehkä ylikin@Karvakorvat Aivan, totta mut luulis et ne ois soittan polilt sit tänää niist arvoista. Vai pitäsköhän täs viel tehä raskaustestikin, niitäki olis tuolla..
Tein nyt senkin mut ei ollu ku näköjää noit herkkiä, positiivistahan se näyttiMä tekisin, mulla tais mennä 3vko että oli nega. Ehkä ylikin