Minä söin peruna- vesikeittoa. Oli siinä muutakin, oli lihaa, oli porkkanoita ja jotain muitakin vihanneksia ja suolaa ja pippuriaMitäs ootte tänään syöneet?
Ei millään keksi mitä tekis mieli...aamulla söin viimesen palan kalaa, pari satsumaa tossa jokunen aika sitten ja nyt mietin, että pitäis varmaan tehdä joku ruokakin tänään.
Voidaan mennä vaikka uuteen Seinäjoen ideaparkkiin jos se olis paree.Emmä ole keskilänteen lähärössä, vaikka usa kyllä kiinnostais matkailukohteena ja paljon
Kallis reissu EllulleVoidaan mennä vaikka uuteen Seinäjoen ideaparkkiin jos se olis paree.
hyvästä seurasta kannattaa maksaaKallis reissu Ellulle
lounaaksi oli sovellettu lapinäijjänkeitto ja päivälliseksi teen tyttären toivomuksesta makaroonilaatikkooMitäs ootte tänään syöneet?
Ei millään keksi mitä tekis mieli...aamulla söin viimesen palan kalaa, pari satsumaa tossa jokunen aika sitten ja nyt mietin, että pitäis varmaan tehdä joku ruokakin tänään.
Nakkikeittoa päivällä ja sen jälkeen paljon suklaataMitäs ootte tänään syöneet?
Pikku keppostelijaOlen yrittänyt nukkua päiväunia tässä, mutta ei tuo yksi natiainen anna...koko ajan tekee jotain mikä häiritsee yrittämistä
ei mtn päikkäreitäOlen yrittänyt nukkua päiväunia tässä, mutta ei tuo yksi natiainen anna...koko ajan tekee jotain mikä häiritsee yrittämistä
lahjo isäntä kokkaamaan antamalla sille suikkariMä nukahdin...
Nyt pitäs tokkurassa ruveta laittaan syötävää pesueelle...
Öööö....Ei se auta kun tietää saavansa sen illalla kuiteskinlahjo isäntä kokkaamaan antamalla sille suikkari
Olet ihmisp.skaÖööö....Ei se auta kun tietää saavansa sen illalla kuiteskin
Veit Ellun unet.Mä nukahdin...
opettele kiristää seksillä niin saat aina tahtos läpiÖööö....Ei se auta kun tietää saavansa sen illalla kuiteskin
Ei se oo reilua Mä saan tahtoni tarvittaessa läpi muutenkinopettele kiristää seksillä niin saat aina tahtos läpi
Kuulostaa hyvältäJust syötiin mustaherukkaherukkapuuroa, jonka keitin luomuspelttimannaan. Sekaan laitoin paljon mantelijauhoa ja leikkelin sekaan luomutaateleita. Kauhean helppo tehdä. Luomukerman kans syödään
OksetusEi se oo reilua Mä saan tahtoni tarvittaessa läpi muutenkin
Miksi miehesi ei voi laittaa syötävää?Mä nukahdin...
halaus
Sinne jäi taas pala sydäntä.
Mahtaakohan sit, ku on tosi vanha, olla koko ajan olo että pitäisi olla jossain muualla? Siis olettaen toki, että ona sunut useammassa paikassa vuosia. Jos koti on aina ollut koti, niin ei tarvitse ikävöidä minnekään.