Luulen että tuolla hinnalla saa ehkäisystä käyvät siittiöitä tuhoavat myrkyt kaupanpäälle2€... Aika hyvä diili.
Luulen että tuolla hinnalla saa ehkäisystä käyvät siittiöitä tuhoavat myrkyt kaupanpäälle2€... Aika hyvä diili.
Tuo todellisuus on kyllä vähän masentavaKappas Ellimaarillekaan ei saa vastata. Tässä vastausta tuosta kohotuskysymyksestä.
katso liitettä 9133
No niinhän se todellisuus yleensä onkinTuo todellisuus on kyllä vähän masentava
Järkyttävää.Ei ole. Mutku ei olla melkein kuukauteen touhuttu.
ei vastaaoletko samassa roolissa ollut kaiken aikaa
Vanaha ukko, sais päästää vaimonsa menemäänOppisit joskus pitämään suusi!
Lataudu katsomalla oravaohjelmaaPläääh.....Ettää voikin olla veto ja motivaatio pois.... Akku loppuu niin luurista kuin ihmisestäkin kohta.
Päivätirsojen paikkaPläääh.....Ettää voikin olla veto ja motivaatio pois.... Akku loppuu niin luurista kuin ihmisestäkin kohta.
Niin, parisuhde koostuu panemisesta ja puhumisesta. Jos toisesta säännöllisesti kieltäytyy, on kyse pettämisestä.Kyllä puhuakin pitäis, siis miehenkin avata se leipäläpensä ja kertoa suoraan mitä tuntee eikä jättää toista vaan yksin
Henkisestä nyt ainakin plus on todella julmaa jättää toinen yksin.Niin, parisuhde koostuu panemisesta ja puhumisesta. Jos toisesta säännöllisesti kieltäytyy, on kyse pettämisestä.
Ruutis? Hän on sopivassa iässä. Ei ole vanha.Vanaha ukko, sais päästää vaimonsa menemään
ei tullut sellainen mieleen, mut onhan hänellä ne majurin vehkeet - kertoi eilen.Meinaat että mekko seurustelee Axel Smithin kanssa vai, että mekko kuvaa?
Niin mutt ne on ruutiksen pöntössä, miten ne sieltä mitään näkee?ei tullut sellainen mieleen, mut onhan hänellä ne majurin vehkeet - kertoi eilen.
Eiku mulla on majurin vakoiluvehkeet.Niin mutt ne on ruutiksen pöntössä, miten ne sieltä mitään näkee?
Eiku mulla on pöksyissä isot vehkeet ja karvapallot.
siepä sen tiiätkin parhaitenNiin mutt ne on ruutiksen pöntössä, miten ne sieltä mitään näkee?
Just syötiin mustaherukkaherukkapuuroa, jonka keitin luomuspelttimannaan. Sekaan laitoin paljon mantelijauhoa ja leikkelin sekaan luomutaateleita. Kauhean helppo tehdä. Luomukerman kans syödäänMitäs ootte tänään syöneet?
Ei millään keksi mitä tekis mieli...aamulla söin viimesen palan kalaa, pari satsumaa tossa jokunen aika sitten ja nyt mietin, että pitäis varmaan tehdä joku ruokakin tänään.
LeipääMitäs ootte tänään syöneet?
Ei millään keksi mitä tekis mieli...aamulla söin viimesen palan kalaa, pari satsumaa tossa jokunen aika sitten ja nyt mietin, että pitäis varmaan tehdä joku ruokakin tänään.
Jauhelihakeiton lientä... Ja kaksi geisha konvehtia... Mä hukkasin ruokahaluni syksyn aikana enkä oo vielä löytänyt sitäMitäs ootte tänään syöneet?
Pihan lintujen ja oravien seuraaminen on aina yhtä ihanan rauhoittavaa ja melkeinpä jopa terapeuttistaLataudu katsomalla oravaohjelmaa
Tunnissa täysi akku.
Äh.. nappasin itteeni niskasta kiinni ja siivosin keittiönPäivätirsojen paikka