En tiiä. Mies on muutenkin käyttäytynyt ihmeellisesti.
En tiiä. Mies on muutenkin käyttäytynyt ihmeellisesti.
Niih välillä tekee mieli vaikka monta kertaa päivässä ja joskus haluttaa vähemmänSekin vielä.
Luulen että ei auta. Vaikuttaa siltä että ei enää paljo välitä minusta.Mek: ikävää tuollainen. Puhu hänen kanssa?
Sorry että paljastin asioiden todellisen laidan.Oppisit joskus pitämään suusi!
siltä tosiaan vaikuttaa, ei ole normaalia että ei pane ku kerran kuussaLuulen että ei auta. Vaikuttaa siltä että ei enää paljo välitä minusta.
Näyttääpäs hyvältäLounas revittyä possua kinkusta,ranskalaisia ja itetehtyä tomaatti-paprika-vihreä jalopenokastiketta ja säilykekurkkua ja paprikaa katso liitettä 9129
Ja oli hyvääNäyttääpäs hyvältä
Luulen että ei auta. Vaikuttaa siltä että ei enää paljo välitä minusta.
Otan opikseni.Sorry että paljastin asioiden todellisen laidan.
eikun sinä et välitä hänestä muuta kuin esineenä. Etkö sitä huomaa mitenkään itse?Luulen että ei auta. Vaikuttaa siltä että ei enää paljo välitä minusta.
ei ole kohtuutonta odottaa että poikaystäväksi tekeytynyt pitää huolta riittävästä määrästä panemistaeikun sinä et välitä hänestä muuta kuin esineenä. Etkö sitä huomaa mitenkään itse?
oletko samassa roolissa ollut kaiken aikaaei ole kohtuutonta odottaa että poikaystäväksi tekeytynyt pitää huolta riittävästä määrästä panemista
tai heillä on eri tarpeet. miehelle riittää vähempikin? ja luulee että se on ok myös toiselle. puhumisen paikka?ei ole kohtuutonta odottaa että poikaystäväksi tekeytynyt pitää huolta riittävästä määrästä panemista
ei tässä puhumisesta ole pulaa vaan panemisestatai heillä on eri tarpeet. miehelle riittää vähempikin? ja luulee että se on ok myös toiselle. puhumisen paikka?
Mies on ollut niin etäinen. Mua ei kiinnosta panokaveri. Mä haluan parisuhteen.Mek, se suhteesi hänen kanssaan vaikutti erittäin hyvältä. Mikä meni pieleen?
Voisitko ajatella uutta suhdetta eri tavalla? Jos etsisit ystävää, etkä panokavaria?
Olikohan tuo liian voimakkaasti sanottu?
niinpä. kaikki asiat ratkaistaan panemisella? jopa nekin jos toista ei vaan haluta niin paljon kuin toista?ei tässä puhumisesta ole pulaa vaan panemisesta
kerran asia vaivaa sua niin miksei sitä voi ottaa puheeksi?Ennen mies oli halukkaampi.
en muista mekon moittineen muusta kuin puutteessa pidostaniinpä. kaikki asiat ratkaistaan panemisella? jopa nekin jos toista ei vaan haluta niin paljon kuin toista?
niin? ja siitäkään ei voi puhua? kysyä mieheltä itseltään? sitäpaitsi se on mekin, ei mekon. oikeammin vielä m.e.k.:in.en muista mekon moittineen muusta kuin puutteessa pidosta
no kait siitä voi puhua mutta en usko että auttaaniin? ja siitäkään ei voi puhua? kysyä mieheltä itseltään? sitäpaitsi se on mekin, ei mekon. oikeammin vielä m.e.k.:in.
Eiköhän tämä ole tässä. Jos erotaan niin en kahtele uutta.mitä suotta puhumaan, pihalle vaan ja uutta tilalle