Kerran viikossa on vähän, jos äiijä on 20 - 30 v vanhaKauheeta Kerran viikossa ei ole paljon. Se on vähän.
Kerran viikossa on vähän, jos äiijä on 20 - 30 v vanhaKauheeta Kerran viikossa ei ole paljon. Se on vähän.
mutta jos toinen on koko ajan liian tyrkky, ei varmaan haluta olla pelkkä objektikaan?Kerran viikossa on vähän, jos äiijä on 20 - 30 v vanha
Pöh, ei pidä paikkansa. Ikä ei vaikuta.Kerran viikossa on vähän, jos äiijä on 20 - 30 v vanha
semmoset hellyydet on vaan siks että sais pesääKyllä sekin kelpaisi mutta olis seksiä edes kerran viikossa. Mutta mä koskaan mitään hellyyttä ole saanut.
Oppisit joskus pitämään suusi!semmoset hellyydet on vaan siks että sais pesää
Mä tiedän erään 60+ miehen joka haluaa useammin kuin kerran viikossa. Ja muut miehet haluavat 1-2 kertaa viikossa. Eivät ole nuoria. Seksi on osa parisuhdetta.Katsos mekki, kun vartut ja tulet vanhemmaksi niin huomaat, että seksi parisuhteessa menettää hiukan merkitystään ja se ” muu”, hellyys ja läheisyys tulee tärkeämmäksi, ei seksi koskaan menetä merkitystään vaan muut jutut tulevat osittain sen tilalle
No ei menny kauppareissu niinku strömssössä.. Olis pitäny ottaa ne Algoman ehdottamat kottikärryt mukaan
Kävästiin pikasesti kaupassa, lähdettiin, n.20m kaupasta nuorempi ilmottaa et hällä on pissahätä. Sanoin et nyt on pakko pidätellä kun on pakkasta, puskapissalle ei pääse ja koti on ihan lähellä. Neiti kävelee metrin ja parahtaa "Ei pysty!" No ei muuta kun onneksi kevyt kauppakassi vanhemmalle muksulle ja nuorempi syliin kantoon. Ja voin sanoa että kun neiti painaa 18kg, liukaspintainen haalari+liukaspintainen takki yhdistelmä ei ole helpoimmasta päästä kantaa, etenkin kun minäkin rupeen hankalassa tilanteessa nauraan ihan hervottomasti Matkaa oli 500 metriä, minä nauraa räkätin kun yritin valuvaa muksua tempoa ylemmäs ja kävellä lujaa, vanhempi valitti perässä ja nuorempi vaikersi ja nauroi vuorotellen kun könyttiin kotia kohti
Mutta selvittiin Kädet vähän tärisee
Ja kyllä, unohdin patistaa hänet pissalle ennen lähtöä
Mä olen puutteessa. Nykyisen kanssa ei ole ollut seksiä kohta kuukauteen. Mä sanoin sen aikaisemmin.Ok, mek, sun ei varmaankaan tarvitse puuttessa olla olla, jos 60v haluaa kerran viikossa ja ne toiset jopa useammmin
Äitiyden herkkuhetkiäNo ei menny kauppareissu niinku strömssössä.. Olis pitäny ottaa ne Algoman ehdottamat kottikärryt mukaan
Kävästiin pikasesti kaupassa, lähdettiin, n.20m kaupasta nuorempi ilmottaa et hällä on pissahätä. Sanoin et nyt on pakko pidätellä kun on pakkasta, puskapissalle ei pääse ja koti on ihan lähellä. Neiti kävelee metrin ja parahtaa "Ei pysty!" No ei muuta kun onneksi kevyt kauppakassi vanhemmalle muksulle ja nuorempi syliin kantoon. Ja voin sanoa että kun neiti painaa 18kg, liukaspintainen haalari+liukaspintainen takki yhdistelmä ei ole helpoimmasta päästä kantaa, etenkin kun minäkin rupeen hankalassa tilanteessa nauraan ihan hervottomasti Matkaa oli 500 metriä, minä nauraa räkätin kun yritin valuvaa muksua tempoa ylemmäs ja kävellä lujaa, vanhempi valitti perässä ja nuorempi vaikersi ja nauroi vuorotellen kun könyttiin kotia kohti
Mutta selvittiin Kädet vähän tärisee
Ja kyllä, unohdin patistaa hänet pissalle ennen lähtöä
Pitäisköhän Algoman tulla pelastamaan tilanne!?’ Mene ja sano.Mä olen puutteessa. Nykyisen kanssa ei ole ollut seksiä kohta kuukauteen. Mä sanoin sen aikaisemmin.
Mä olen puutteessa. Nykyisen kanssa ei ole ollut seksiä kohta kuukauteen. Mä sanoin sen aikaisemmin.
Luulen ymmärtäväni tuon, läheisyys myöskin tuo seksin mukanaan.Me olemme erilaisia ja halut on erilaisia. Iästä riippumatta.
Juu ja halut voi vaihdella samalla ihmiselläkinMe olemme erilaisia ja halut on erilaisia. Iästä riippumatta.
Sekin vielä.Juu ja halut voi vaihdella samalla ihmiselläkin
En tiiä. Mies on muutenkin käyttäytynyt ihmeellisesti.Ehdottaisin mekkille miehen vaihtoa? Tai rakastelijan ottamista?
Pöh, ei pidä paikkansa. Ikä ei vaikuta.
Lounas revittyä possua kinkusta,ranskalaisia ja itetehtyä tomaatti-paprika-vihreä jalopenokastiketta ja säilykekurkkua ja paprikaa katso liitettä 9129
eikö tuosta tullu aika maustettua ruokaaLounas revittyä possua kinkusta,ranskalaisia ja itetehtyä tomaatti-paprika-vihreä jalopenokastiketta ja säilykekurkkua ja paprikaa katso liitettä 9129
Ikävää tuollainen. Puhu hänen kanssa?En tiiä. Mies on muutenkin käyttäytynyt ihmeellisesti.
Ei,suolaa ehkä nyt reippaasti,mutta kastike ei ole tulista vaan mietoa vaikka onkin mausteita,ei liian mausteista. Säilykkeet on itetehtyjä.eikö tuosta tullu aika maustettua ruokaa