Onko teillä toinen telkkari, mene katsomaan vaan omaa ohjelmaasi rauhassa.Muksut ja mies haluaa katsoa Nuija ja Tosinuija 2:sta, mä taas Varkaitten paratiisia...kyllä voi leffamaku vaihdella samassa perheessä..
Ei oo toista telkkua, mut katon ipadilta, tulee Yle Areenasta.Onko teillä toinen telkkari, mene katsomaan vaan omaa ohjelmaasi rauhassa.
Meillä on toinen tv makkarissa onneksi
Ei oo toista telkkua, mut katon ipadilta, tulee Yle Areenasta.
Joku hyvä seerumi tai kasvovoide.Mulla on ongelma. Mulla on 50 lahjakortti kosmetiikkaliikkeeseen. Minkä luksustuotetteen ostan? Kasvonaamio vai seerumi?
Meillä karjalanpaisti kuuluu jouluaattoon, jouluruokien kanssa kinkun ja muiden lisäksiKarjalanpaisti valmistui ja nyt iltapalaa juustoja ja keksejä ja ilmakuivattua salamia ja glögiä.
Äh oliivit jäi jääkaappiin
Kumpi on tarpeellinen ja hyödyllinen ?Mulla on ongelma. Mulla on 50 lahjakortti kosmetiikkaliikkeeseen. Minkä luksustuotetteen ostan? Kasvonaamio vai seerumi?
Kasvovoiteeksi riittää ihotyypin mukainen voide. Ryppyjä on niin vähän ja iho on pehmeä.Joku hyvä seerumi tai kasvovoide.
Meillä oli muuta ruokaa sen verran paljon jouluaatoksi ja päiväksi että päätettiin tehä vasta huomiseksiMeillä karjalanpaisti kuuluu jouluaattoon, jouluruokien kanssa kinkun ja muiden lisäksi
En osaa päättää.Kumpi on tarpeellinen ja hyödyllinen ?
Tässä kattava lista kasvonaamioon tarvittavasta...Mulla on ongelma. Mulla on 50 lahjakortti kosmetiikkaliikkeeseen. Minkä luksustuotetteen ostan? Kasvonaamio vai seerumi?
Meillä se on arkiruoka.Meillä karjalanpaisti kuuluu jouluaattoon, jouluruokien kanssa kinkun ja muiden lisäksi
En osaa päättää.
Jos kysyisit siltä kosmetologilta, kumpi olisi tarpeellisempi?En osaa päättää.
En osaa päättää.
Merkkiä saa ehdottaa jos on kokemusta jostakin. Ihotyyppi on ikääntyvä rasvainen iho.Mulla on ongelma. Mulla on 50 lahjakortti kosmetiikkaliikkeeseen. Minkä luksustuotetteen ostan? Kasvonaamio vai seerumi?
Meillä oli muuta ruokaa sen verran paljon jouluaatoksi ja päiväksi että päätettiin tehä vasta huomiseksi
Meillä on yks telkkari nykyään, mut meillä on niin sama maku ohjelmien sekä leffojen suhteen ettei kränää oo ikinä tullut, ainoa ero meillä on se että mä tykkään kauhuleffoista, mies ei, tai etenkään sellaisista säikäyttely leffoista mut enpä mäkään niiden vähyyteen oo vielä kuollutMeillä on kans 2 telkkaria,eipä kyllä oo koskaan riitaa tullu siitä,mitä kahotaan.