Syö ja osta huomenna uusi tilalle.Saatiin suklaakonvehtirasia.. Tekisi mieli avata ja namnam yön pimeydessä syödä yksin... Kaikki
Syö ja osta huomenna uusi tilalle.Saatiin suklaakonvehtirasia.. Tekisi mieli avata ja namnam yön pimeydessä syödä yksin... Kaikki
Vodkaa löytyy. Hunaja on aina loppu. Just ostettiin 5 purkkia viron naapurilta ja nyt jo loppu...Hunajaa äkkiä kitusiin
ei ihme jos on ollu kolme viikkoo ilmanNyt tekee mieli munaa.
Oletko kokeillut, onko nenäkannusta apua?Mun nokka ei valu enää jatkuvasti mut nyt kutittaa kurkkua ja poiskonteloissa tuntuu kurjalta.
se on aivan huippukampeOletko kokeillut, onko nenäkannusta apua?
Nyt tekee mieli munaa ja isoa karjalaista munaa.
Mä olen hengittänyt noin viimoset pari vuottaMun nokka ei valu enää jatkuvasti mut nyt kutittaa kurkkua ja poiskonteloissa tuntuu kurjalta.
JooSyö ja osta huomenna uusi tilalle.
Oletko aivan varma ettet ole kisulle allerginen?
Mä olen hengittänyt noin viimoset pari vuotta
Yööök ja yrjöpurjo...ällööOletko kokeillut, onko nenäkannusta apua?
Sano että et voinut vastustaa kiusausta.Joo
saattaa olla liikaa kuitenkin liikaa.. suuruudenhullu suunnitelma..
Mutta tämän joulun ensimmäiset konvehdit jos vaan ihan vähän maistaisi. Sanon sitten että vahingossa aukesi
mutta ei aleta vaan komennetaan akat siivoomaan
Kerran melkein sain karjalaista munaa.
Mä olen hengittänyt noin viimoset pari vuotta
Mun nokka ei valu enää jatkuvasti mut nyt kutittaa kurkkua ja poiskonteloissa tuntuu kurjalta.
Olen...mulla on ollut aina kissoja ja koiria..Oletko aivan varma ettet ole kisulle allerginen?
No me kyllä mekin kanssa motivoimme kaltaisesi rinsessan käyttämään sitä.Yööök ja yrjöpurjo...ällöö
No me kyllä mekin kanssa motivoimme kaltaisesi rinsessan käyttämään sitä.
mukava katella sohvalta ku emäntä siivoilee paikkoja frechmaid-asussaanTätä mä just meinasin
Mukava ku joulusiivous vielä edessä, otan itse joulusimaa ja katson vierestä ku tyttöystävää kuuraa
No emmää ny sitä tarkoittanut, että kisu myyntiin tori.fi:hin.Pyydä lekurilta aeriusta. Sitten vedät sitä kuukauden ja piippua niin huomaat, että ilma kulkee muualtakin kuin persreiän kautta.Olen...mulla on ollut aina kissoja ja koiria..
Lekurit epäilevät homeelle altistumista.
Sitä paitti en luopuis kissastani, vaikka olis mikä allergia!!
Täh mitennii sieltä?No emmää ny sitä tarkoittanut, että kisu myyntiin tori.fi:hin.Pyydä lekurilta aeriusta. Sitten vedät sitä kuukauden ja piippua niin huomaat, että ilma kulkee muualtakin kuin persreiän kautta.
Ja jos onkin allerginen ni Mantan voi ajaa kaljuks ja dipata väliajoin rasvassa jotta ei hilseile! *tonttuhymiö tähän*Olen...mulla on ollut aina kissoja ja koiria..
Lekurit epäilevät homeelle altistumista.
Sitä paitti en luopuis kissastani, vaikka olis mikä allergia!!
Onko kinkkua myös? Ja nyt on jo ilta.. Kohta yö..Mulla on nyt lanttulaatikkoa!
Eikä jääny edes siihen, mulla on myös porkkanalootaa!
Meinaan illalla katsella jonkun hyvän ohjelman, syyä jouluisesti ja siemailla glögiä.
En nyt halua kehua itseäni, mutta teen parhaimman lanttulaatikon. Tosin itse en voi sitä syödä, joten en tiedä valehtelevatko. Porkkanalaatikossa feilaan aina, koska sitä jää jäljelle...Mulla on nyt lanttulaatikkoa!
Eikä jääny edes siihen, mulla on myös porkkanalootaa!
Meinaan illalla katsella jonkun hyvän ohjelman, syyä jouluisesti ja siemailla glögiä.
Cool! Lanttulaatikko on niin ensteksparasta!En nyt halua kehua itseäni, mutta teen parhaimman lanttulaatikon.
Älä vaan erehdy juomaan mustikkaista glögiä?