No mihin haluat vastauksen?Älkää sitten vastailko. Piti olla keskusteluketju kaikille mutta ei näköjään
ei me vastailla kaikenmaailman harmaille länkyttäjilleÄlkää sitten vastailko. Piti olla keskusteluketju kaikille mutta ei näköjään
En länkytä vaan puhun asiaa. Länkyttäjät on asia erikseen.ei me vastailla kaikenmaailman harmaille länkyttäjille
mustu ja osallistu sillä viisiin
Niin eli mihin se vastaus pitää antaa?En länkytä vaan puhun asiaa. Länkyttäjät on asia erikseen.
Ja sittenhän voisitte tekin mennä ihan vain tuonne rekisteröityneille osioon jos ei yhteiskeskustelu suju ja vierailija nimi häiritsee niin kovin ettei edes asiallisille puhuta.ei me vastailla kaikenmaailman harmaille länkyttäjille
mustu ja osallistu sillä viisiin
No pari viestiä kirjoitin tälle sivulle säästä ja toisen sulle mutta jos et halua/osaa lukea niin anti sitten olla.Niin eli mihin se vastaus pitää antaa?
?No pari viestiä kirjoitin tälle sivulle säästä ja toisen sulle mutta jos et halua/osaa lukea niin anti sitten olla.
Ja sittenhän voisitte tekin mennä ihan vain tuonne rekisteröityneille osioon jos ei yhteiskeskustelu suju ja vierailija nimi häiritsee niin kovin ettei edes asiallisille puhuta.
niin voitaisiinJa sittenhän voisitte tekin mennä ihan vain tuonne rekisteröityneille osioon jos ei yhteiskeskustelu suju ja vierailija nimi häiritsee niin kovin ettei edes asiallisille puhuta.
PlahVinkkinä vaan että miehille ei kannata puhua tuohon tyyliin tai no sama kai se mutta et saavuta sillä mitään tai et ainakaan sitä mitä halusit tai no jos osaat hoitaa tuon käänteistä psykologiaa käyttäen niin sitten voit saada sen mitä haluaa mutta kuitenkin looginen ajattelusi vaikuttaa siltä ettet tule onnistumaan mutta älä suotta pahoita mieltäsi
Plah
niin voitaisiin
Olen allerginen siivoamiselle, ainakin välilläVoitaisiin myös alkaa siivoamaan
En vastannut säästä koska ei ollut sanottavaa siitä.Älkää sitten vastailko. Piti olla keskusteluketju kaikille mutta ei näköjään
Mä en ole vihainen. Tuskin muutkaan ovat.Vihaista porukkaa liekö joulustressiä
*uhkuu ja puhkuu pipin pois*Vähän flunssainen olotila. Kurkkua kutittelee...
Mää olen sellainen leppoinen karhu. Tosin välillä ei kannata suututtaa ettei karhu suutuMä en ole vihainen. Tuskin muutkaan ovat.
Mä olen herkkä ja saatan naputtaa samalla mitalla takaisin.Mää olen sellainen leppoinen karhu. Tosin välillä ei kannata suututtaa ettei karhu suutu
Voita ei voi olla liikaa joulun alla!Ainakin on pahan päivän varalle
Tee niistä tulinen tomaattikeitto. Mä en tiedä mitä noista voipaketeista voi tehdä muuta kuin pullia
HöhPöh, ei ole Ellu mielessä.
Ookkosää?Onko Kurt nähnyt koskaan homoseksuaalisia unia?