Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Moi:)
Ja siis ihanaa kun tulee lunta kun onhan sitä ootettu:)...mutta kun näemmä aina pitää tulla metritolkulla:D..ja jos nää ennusteet pitää paikkaansa ni kohta kahlataan kumppareilla(n)
Jep,ihanaa kun tulee lunta :love: ei oo niin pimeetä ja synkkää. No niin riittää kyllä vähempikin kerralla :D toivottavasti ei kahlata vedessä kohta :confused::confused:
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
Tänne tuli grande katastrofia, pippurimylly on hävöksissä Jonkun Kummasen toimesta:notworthy:..turhan lähellä varmaan kuitenki mutta nyt on otettava mortteli hieronnan alle. Ja safkaki pitäs kuulema olla just nyt!!valmiina kun muristaan siihen malliin joten nyt on keskityttävä keittiöpuuhiin(y)

Hei, tätä töhellystä kun piisaa*huokaa syvään* niin taijan tähän kohtaan jo toivotella ihan kaikille yhdessä ja erikseen
Oikein ihanaa ja tunnelmallista Joulua:love:!
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Nonni ja taas täällä. Sain taas valitusta, että puolet tavarat ostamatta ja nyt jääkaapissa on 5 täysinäistä voipakettia. Kysyttiin, että hommaanko jotain kokoelmaa, mutta miksi itse jemmaa ne toiseen salaattilaatikkoon salaattien alle...
 
Nonni ja taas täällä. Sain taas valitusta, että puolet tavarat ostamatta ja nyt jääkaapissa on 5 täysinäistä voipakettia. Kysyttiin, että hommaanko jotain kokoelmaa, mutta miksi itse jemmaa ne toiseen salaattilaatikkoon salaattien alle...
Toi on vähän mun tyyliä, yksikin kerta meillä oli neljä pussia tomaatteja kun joka kauppakäynnillä olin ihavvarma että meillä on tomaatit loppu:oops: Ja ne oli kyl ihan keittiön pöydällä...
 
  • Tykkää
Reactions: KalaMies
Toi on vähän mun tyyliä, yksikin kerta meillä oli neljä pussia tomaatteja kun joka kauppakäynnillä olin ihavvarma että meillä on tomaatit loppu:oops: Ja ne oli kyl ihan keittiön pöydällä...
Ainakin on pahan päivän varalle :D

Tee niistä tulinen tomaattikeitto. Mä en tiedä mitä noista voipaketeista voi tehdä muuta kuin pullia
 

Yhteistyössä