Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Oon tainnu saada jonkun harmaan suuttumaan.:oops:
Se vastailee/kommentoi joka ketjussa jotain tymhää.:giggle:

Jos luet tän, juuri sinä harmaa, jolla on kaktus menny pyllyyn; sori kun olen mielesipahoittaja.:D


Joulun aika on ihanaa, leppoisaa ja ilonaikaa.:love:
Koita harmaa löytää kivoja asioita millä mässäillä, ja jos sulla ei muuta kivaa ole kuin toisten solvaaminen niin jatka toki, näin osaamme sääliä ja ymmärtää sinua paremmin.:)

Hyvää joulunodotusta rakas kärttyinen harmaamme!:love:

 
Oon tainnu saada jonkun harmaan suuttumaan.:oops:
Se vastailee/kommentoi joka ketjussa jotain tymhää.:giggle:

Jos luet tän, juuri sinä harmaa, jolla on kaktus menny pyllyyn; sori kun olen mielesipahoittaja.:D


Joulun aika on ihanaa, leppoisaa ja ilonaikaa.:love:
Koita harmaa löytää kivoja asioita millä mässäillä, ja jos sulla ei muuta kivaa ole kuin toisten solvaaminen niin jatka toki, näin osaamme sääliä ja ymmärtää sinua paremmin.:)

Hyvää joulunodotusta rakas kärttyinen harmaamme!:love:

Ihana kuva:love:
 
Voi hermanni mikä keli!*ufopääkkönen*
Jos ei oo ihan pakko lähtee tännään niin minnekään, niin älä mene. Taivaalta näemmä tulee nyt sen verta runsaastiliikaa noita ylusuuri valkosia jalkarättejä että melko huonosti sekaan mahtuu(n)
Ja ihan heviletin hankala ajaa tossa tuppurassa. Iso kiitos täytyy mun hurmureille sanoa kun ovat bodailleet ja tehneet lumisohjopjaiskotyöt pihalla:love:, tosin taitavat joutua tekemään illalla uudestaan...

Ni, ja terjens:)
Ootan ihan hassuna joululomaa että pääsis hiukkasen enempi huokasemaan ja ihan vaan olemaan. Taijetaan kaikki kyllä olla huilin tarpeessa, koululaisilla oli tänään viimoset kokeetkin joten viimetippaan ovat hekin saaneet tikistää..onneks kohta saahaan vaan nukkua pitkään - :D näinköhän kuitenkaan mutta toiveissa olis - ja ollamöllötellä:love:

Joulun väsääminenkin on vaiheessa kaikenmaailman arkijuoksujen ja kissanristiäisten takia. Sentäs laatikot oon tehny valmiiks, siis lanttu- ja pirkkanaloorat, ja...meinasin sannoo että siinä se:notworthy: mutta oonhamä paskarrellu joulukortitkii jotka lähen huomenna alkuillasta kruisaillen laittaan perille ja koristellu ipanapasten kans taloa:love:, poltellu kynttilöitä ja naatiskellu glögiä:p:love:...ja melkeistä kaikki kokinpuntin lahjuksetkin hommannu, huomenna putää viimonen käydä isojenihmistenkaupungista hakemassa:)
Mähän oon ajoissa noitten kanssa!*hihkuu*

Nyt villasukat jalkaan ja rennompaa asua päälle ja sapuskan tekoon. Ja illalla vielä tehään läjäpäin pipareita, tiijä sitte onko viisasta eli häviääkö yllättäen jonnekin:D...

Ja hirveenkamala sepistus taas tuli:notworthy:
Typistetääs:
Kamala keli. Aja varovasti jos pakko olla liikenteessä tänään. Täällä joulutöhötystä ja arkisähläystä eli meno ookoo:)
Toivottavasti sullaki:)

..meinasin ruveta kirotusvireitä korjaamaan ku huomasin että niitä on mutta olkoot:notworthy::D
 
Muute, minkä ihmeen ja kumman takia jauhelihat on mukamas kätevästi pakattuna "aukaistaan tästä"-pakkauksiin kun siitä lärpäkkeestä kiskoo niin hermohan menee!!*jurputtaa* Se halavatun lärpäke repeytyy miten sattuu, just äsken jäi se kulma käpälään eli ota kuitenki kätees saksetpuukotkirveetpuntarit:mad:(n)

Joku Kuka Lie Huononen suunnitellu tonki jutun ja ihan päin itteesä. Zero pöänts.
Kiitos, johan helpotti:D
Teen jauhelihakastiketta ja spagettia, toiveena olis. Koulusafka kun on ollut..no, kotijääkaapin tyhjentävää:D(n)
 
r0s
Muute, minkä ihmeen ja kumman takia jauhelihat on mukamas kätevästi pakattuna "aukaistaan tästä"-pakkauksiin kun siitä lärpäkkeestä kiskoo niin hermohan menee!!*jurputtaa* Se halavatun lärpäke repeytyy miten sattuu, just äsken jäi se kulma käpälään eli ota kuitenki kätees saksetpuukotkirveetpuntarit:mad:(n)

Joku Kuka Lie Huononen suunnitellu tonki jutun ja ihan päin itteesä. Zero pöänts.
Kiitos, johan helpotti:D
Teen jauhelihakastiketta ja spagettia, toiveena olis. Koulusafka kun on ollut..no, kotijääkaapin tyhjentävää:D(n)

Tää on paras. Aukeaa aina, sopivasti rasvaa eikä tuu turhaa jätettä. Hintakin passeli. Suosittelen!

https://www.atria.fi/tuotteet/jauhelihat/atria-400g-kevyt-jauheliha-95/
 
Muute, minkä ihmeen ja kumman takia jauhelihat on mukamas kätevästi pakattuna "aukaistaan tästä"-pakkauksiin kun siitä lärpäkkeestä kiskoo niin hermohan menee!!*jurputtaa* Se halavatun lärpäke repeytyy miten sattuu, just äsken jäi se kulma käpälään eli ota kuitenki kätees saksetpuukotkirveetpuntarit:mad:(n)

Joku Kuka Lie Huononen suunnitellu tonki jutun ja ihan päin itteesä. Zero pöänts.
Kiitos, johan helpotti:D
Teen jauhelihakastiketta ja spagettia, toiveena olis. Koulusafka kun on ollut..no, kotijääkaapin tyhjentävää:D(n)
Sama juttu joissakin juustopakkauksissa ja voileipäkinkkupakkauksissa ja kissanruokapusseissa:D
Monet kerrat jupissut yksikseni keittiössä tuon asian takia:cautious:
 

Yhteistyössä