Jos se noin paljon häiritsee sua niin tee valitus ---> @ToimitusVttuako vaihdat kuvaa kokoajan
He ovat päättäneet että profiilikuvan voi vaihtaa.
Jos se noin paljon häiritsee sua niin tee valitus ---> @ToimitusVttuako vaihdat kuvaa kokoajan
Teen sen sulle henk. kohtaisesti.Jos se noin paljon häiritsee sua niin tee valitus ---> @Toimitus
He ovat päättäneet että profiilikuvan voi vaihtaa.
Ei kiitos, ei nuoleskele torttuja...olen enemmän kiinnostunut tikkareista
Valitat turhaan.Teen sen sulle henk. kohtaisesti.
Me syötiin pizzaaSuottaapi olla makkaraperunapäivä
Mitäs teillä syödään/syötiin?
Voi helvata miten hyvän näköstä!!!
No niinpä teit. Sä tarttet tarhaikäisen lapsen, jotta saat rytmin kuntoonVoi pyllyyyyyyy!!!
Nukuin sitte onneni ohi
Huomenta
Anopit on saatanasta,v..tu..ttaa anoppi kun se aina tilailee meille jotain vtun sanomalehtiä kysymättä että halutaanko me... NO EI HALUTA. mun mielestä olisi kohteliasta kysyä että voiko teille laittaa tulemaan sanomalehden kahdeksi-kolmeksi kuukaudeksi. kiitos ei saa. voikohan sinne lehteen soittaaa ja perua?
Italialaista (ei pizzaa), olin itse kokkina. Resepti "omasta päästä", kelpasi perheelle todella hyvin, vaimokin kiitteli.Me syötiin pizzaa
Mitäs teillä syödään/syötiin?
on.Anopit on saatanasta,
Voi pyllyyyyyyy!!!
Nukuin sitte onneni ohi
Huomenta
Kerro resepti?Italialaista (ei pizzaa), olin itse kokkina. Resepti "omasta päästä", kelpasi perheelle todella hyvin, vaimokin kiitteli.
Tekstistä päätellen suosittelen yleissivistyksesi lisäämistä esimerkiksi sanomalehtiä lukemalla.v..tu..ttaa anoppi kun se aina tilailee meille jotain vtun sanomalehtiä kysymättä että halutaanko me... NO EI HALUTA. mun mielestä olisi kohteliasta kysyä että voiko teille laittaa tulemaan sanomalehden kahdeksi-kolmeksi kuukaudeksi. kiitos ei saa. voikohan sinne lehteen soittaaa ja perua?
Mä olen sun onni rakas
Sun onni on täällä.
Ei ole mitään reseptiä. Toki ainekset muistan, määrät aina vaistolla. Nyt et reseptiä saa, mutta joskus ensi vuonna voitaisiin tehdä palstalaisten kiitetyt reseptit-ketju?Kerro resepti?