Wellingtonin sijaan teitkin epektonin!Ulkofileetä taikina kuoressa, ei voitaikinassa vaan ohraruisvehnäjauhotaikinassa jossa nesteenä Kermaa ja sitten paahdetut juurekset, kermakastikkeen ja vihersalaatin kera
Wellingtonin sijaan teitkin epektonin!Ulkofileetä taikina kuoressa, ei voitaikinassa vaan ohraruisvehnäjauhotaikinassa jossa nesteenä Kermaa ja sitten paahdetut juurekset, kermakastikkeen ja vihersalaatin kera
punkkua kyytipojaksi niin kyllä menee koko konvehtirasia*röyh*
Kolmen viikon sokeriton päättyi kolmeen konvehtiin.
Ei yhtään enää! Liian makeaa!
Noouu!!!Wellingtonin sijaan teitkin epektonin!
No ei kyllä mene vaikka joisin kaksi litraa punkkua.punkkua kyytipojaksi niin kyllä menee koko konvehtirasia
Siinä se onyksi söpöliini ja mun paikalla katso liitettä 8993
Hyviä nuo on,mutta juu makeita on eikä montaa voi syödä kerralla.Mulla on samoja konvehteja. Yksi sydämenmuotoinen, yksikukanmuotoinen ja yksi "simpukan" tai vastaavantapainen toki puuttuu ku söin ne jo.
Kattoin ensiks että jaa kissan muotosia...mutta...juhlapöydän konvehdit on parhaita!Mulla on samoja konvehteja. Yksi sydämenmuotoinen, yksikukanmuotoinen ja yksi "simpukan" tai vastaavantapainen toki puuttuu ku söin ne jo.
Kattoin ensiks että jaa kissan muotosia...mutta...juhlapöydän konvehdit on parhaita!
Tulin juuri salilta. Nyt täällä taasMinne kaikki menivät?
Rinagalingaan en osaa vastata.
menin saunaanMinne kaikki menivät?
Rinagalingaan en osaa vastata.
hei. Tietäsiikö joku mikä joululaulu on sellainen missä lauletaan englanniksi jotenkin ringalingalinga...en muista kun tuon tingalinga tai tingatinga rallatuksen mutta sillä en mitään kappaletta löydä.
Ring little bells? Olisiko? Tunnetaan paremmin saksalaisena joululauluna Kling Glöckchen.hei. Tietäsiikö joku mikä joululaulu on sellainen missä lauletaan englanniksi jotenkin ringalingalinga...en muista kun tuon tingalinga tai tingatinga rallatuksen mutta sillä en mitään kappaletta löydä.
Tässä varaslähtö: https://youtu.be/KW8sS_io9l0Joululauluja voisskin alkaa kuunnella heti ensi viikolla!
Tonttu- tai keijukaistyyliä koko nainen!
Löysinpäs. se on rekiretki englanniksi..elihei. Tietäsiikö joku mikä joululaulu on sellainen missä lauletaan englanniksi jotenkin ringalingalinga...en muista kun tuon tingalinga tai tingatinga rallatuksen mutta sillä en mitään kappaletta löydä.
Joululauluja voisskin alkaa kuunnella heti ensi viikolla!