Masentaa ja mies...lähti pikkujouluihin ilman mua. Ei kysynyt haluanko mennä.
Masentaa ja mies...lähti pikkujouluihin ilman mua. Ei kysynyt haluanko mennä.
Kaappihomo Ei ole.Ok. No sitten en oikein ymmärrä. Kaappihomo?
ei naista kannata ottaa mukaan ryyppyreissuilleSe monesti liikkuu ilman mua. Ei paljo enää pyydä mua mukaan.
Ollaan ennenkin ryypätty yhdessä baarissa. Ei olla kohta 2 viikkoon nähty.ei naista kannata ottaa mukaan ryyppyreissuille
Ollaan ennenkin ryypätty yhdessä baarissa. Ei olla kohta 2 viikkoon nähty.
eli tietää kokemuksesta että kivempi ryypätä toisten miesten kanssaOllaan ennenkin ryypätty yhdessä baarissa. Ei olla kohta 2 viikkoon nähty.
ikäsyrjintääPistä ukko vaihtoon ja ota nuorempi ja viriilimpi.
Meillä on ollut hauskaa. Ei ole siitä kiinni.eli tietää kokemuksesta että kivempi ryypätä toisten miesten kanssa
Oliko sen työpaikan pikkujoulut? on vähän outoa tunkea sellaisiin mukaan...Masentaa ja mies...lähti pikkujouluihin ilman mua. Ei kysynyt haluanko mennä.
Voin ottaakin nuoremman. Sais kunnon panot. On ainakin yksi mukava nuori mies tiedossa.Pistä ukko vaihtoon ja ota nuorempi ja viriilimpi.
Ei ole. Se on julkinen. Kuka vain voi mennä.Oliko sen työpaikan pikkujoulut? on vähän outoa tunkea sellaisiin mukaan...
Ai ikävä juttu.Ei ole. Se on julkinen. Kuka vain voi mennä.
eiköhän se äijä tee sen suhteenlopetuksen kohta niin ei tarvitse roikkuaRobomode on aktivoitu taas. Tässä vastaus mekille: kerran täällä vaan eletään, joten anna mennä vaan. Turha sitä onnettomassa suhteessa on roikkua
Mitä sää tommosta katot kun tampereella pelattiin ihan oikiata jääkiekkoa.Subilta tulee tps-jyp, 2. erä, tilanne 0-0.
En tiiä onko toi matsi Elysee areenalta...
Elyseellä kävin joskus kyttäämässä Wwf showta!
Ei ole. Se on julkinen. Kuka vain voi mennä.
*hyräilee Kalpan tunnaria hiljaa taustalla*Mitä sää tommosta katot kun tampereella pelattiin ihan oikiata jääkiekkoa.
Mä en puhu sille mitään. Pitäköön tunkkinsa.
Laita hälle viesti ja kerro harrastavasi pian seksiä, oli hää paikalla sitten tai ei.
Noku.Mitä sää tommosta katot kun tampereella pelattiin ihan oikiata jääkiekkoa.
No mutt sellasiahan turkulaiset onSain just kuulla että KalaMies onkin HämähäkkiMies!!!
Kevyessä valeasussa siis täällä ihan muina miehinä dallailee!
Sulla on joka päivä paha päivä ja mieli kun jurputat aina että pitää mennä töihin ja on kuravaatteet ja valivali.Harmaalla on kai ollut taas tosi, tosi huono päivä.
*halaus* pahaan mieleen. Ehkä jo huomenna on parempi ja osaat nähdä asiat edes hieman positiivisemmin!
Mun paha päivä sentäs loppuu aina samaan aikaan kuin työpäivä.Sulla on joka päivä paha päivä ja mieli kun jurputat aina että pitää mennä töihin ja on kuravaatteet ja valivali.