En muuten nukkunut päiväunia tänään, vaikka teki mieli
En muuten nukkunut päiväunia tänään, vaikka teki mieli
Noh, pysytpäs ainakin hereillä sitten!ok. Mulla menee myöhälle että saan kumi-ilostani hinkutettua ruosteet ja pölyt pois
Noh, pysytpäs ainakin hereillä sitten!Mulla menee myöhään kun yritän irrottaa ylisuurta porkkanaa pimperostani ja hikihän siinä touhussa tulee
Ai tää on tappelu?kissatappelu
pöh, minä oon jo mielessäni nähnyt mutapainia vähissä vaatteissaAi tää on tappelu?
Emmä ees tienny ja minä hömelö oon vaan nauranut täällä
Noh, pysytpäs ainakin hereillä sitten!
Noooh, oottele vielä tovi. Eiköhän niitä kohta puske sisään ovista ja ikkunoista.pöh, minä oon jo täällä odottelemassa kissoja vähissä vaatteissa
Tähän aikaan vuodesta jopa naisille kasvaa kunnon viidakkopöheikkö rintalihaksiin...pöh, minä oon jo mielessäni nähnyt mutapainia vähissä vaatteissa
Olis tarvinnu vielä erän ni olisivat voittaneet!Ja tepsi hävisi. Taas!
Hui?Mä voin painia. Olen nyt sen verran äkäisellä tuulella.
Noh ehkäpä. Kyllä se sentään välillä muistutti jääkiekkoaOlis tarvinnu vielä erän ni olisivat voittaneet!
Masentaa ja mies...lähti pikkujouluihin ilman mua. Ei kysynyt haluanko mennä.Hui?
Miksi?
No ehkäpä se ei tiennyt, että olisit halunnut mukaan. Miehet on vähän yksinkertaisia välillä. Ainakin minäMasentaa ja mies...lähti pikkujouluihin ilman mua. Ei kysynyt haluanko mennä.
Mä siitä puhuin sille aikaisemmin.No ehkäpä se ei tiennyt, että olisit halunnut mukaan. Miehet on vähän yksinkertaisia välillä. Ainakin minä
Ok. No sitten en oikein ymmärrä. Kaappihomo?Se monesti liikkuu ilman mua. Ei paljo enää pyydä mua mukaan.
Ootsä kännissäMuutin kohta uhmakkaaksi, harmi että älypuhelimeni akku meinaa loppua. Laitan heti kohta laturiin. Meditointi ja joogaan ja pikalataus ja seesam akku on kohta täys, sitten menen saunaan toviksi ja sen jälkeen grillaan makkaraa ja sitten voin tovin viettää aikaani täällä jo suoistuvassa joukossa
Jäntskätti kirjoittaa tuo supist... Juttu ku saattaa jumiutuafiltteriin